نصب برنامه جدید SURFnet VPN برای ایرانسل

نصب برنامه جدید SURFnet VPN برای ایرانسل

دانلود فیلتر شکن قوی SURFnet VPN برای موبایل

فیلتر شکن SURFnet VPN یک ابزار اینترنتی است که به تازگی به بازار ارائه شده است. و از کاربران بسیار محدود برخوردار است. به همین دلیل سرعتی که در اختیار ما قرار می‌ دهد به دلیل خلوت بودن سرور هایش در مقایسه با بسیاری از فیلتر شکن ‌ها بیشتر است.
ما می‌ توانیم به کمک این ابزار قدرتمند به تمامی ظرفیت‌ های اینترنت بین الملل دسترسی پیدا کنیم. و گفتنی است که برای دانلود و نصب این برنامه بر روی دستگاه اندرویدی خود می‌ توانیم از طریق برنامه گوگل پلی به راحتی اقدام کنیم.

ایجاد اکانت شخصی در SURFnet VPN

ما برای بهره ‌مندی از خدمات این برنامه با کیفیت بهتر می‌ توانیم در آن ثبت نام کنیم. تا هم از پشتیبانی بهتر برخوردار باشیم و هم راحت‌ تر از خدمات برنامه استفاده کنیم. برای ثبت نام در این وی پی ان نیاز به یک نام کاربری و رمز عبور داریم. پس از انتخاب این دو فاکتور خواهیم توانست از برنامه و خدمات باکیفیتش برخوردار شویم.

Screenshot image 3

انتخاب پروتکل مختلف برای اتصال خودکار

این برنامه از پروتکل‌ های مختلفی استفاده می‌ کند به همین ترتیب ما می‌ توانیم با انواع اینترنت به سرور ها متصل شویم. چرا که هرچه پروتکل‌ های مورد استفاده یک وی پی ان بیشتر باشد. امکان سازگاری آن با انواع اینترنت ‌ها بیشتر خواهد بود. پس این فیلتر شکن یکی از برنامه ‌هایی است که به دلیل تعدد پروتکل ‌های مورد استفاده، قابلیت استفاده با انواع اینترنت را خواهد داشت.

دسترسی نامحدود به سایت های خارجی با فیلتر شکن SURFnet VPN

قدرت و کیفیت این برنامه به قدری بالاست که هیچ سایت و برنامه ‌ای وجود نخواهد داشت. که این برنامه قادر به رفع کردن محدودیت‌ های آن نباشد. پس تا وقتی که این vpn را بر روی دستگاه خود نصب داریم می‌ توانیم از هر خدمت اینترنتی که می‌ خواهیم برخوردار شویم. و حتی در صورت فیلتر بودن آن خواهیم توانست که به راحتی به کمک این برنامه آن را رفع انسداد کنیم.

Screenshot image 1


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *