آموزش خرید اکانت پرمیوم vault VPN برای تلگرام

آموزش خرید اکانت پرمیوم vault VPN برای تلگرام

دانلود vault VPN نسخه جدید برای ویندوز

یکی از جدید ترین فیلتر شکن‌ های موجود در بازار که از تعداد کمی سرور برخوردار می‌ باشد فیلتر شکن vault VPN است. که بیشتر سرور های این برنامه در کشور آلمان قرار دارند. که با اتصال به آن ها علاوه بر دور زدن محدودیت‌ ها می‌ توانیم موقعیت مکانی خود را پنهان کنیم. تا از این طریق بتوانیم مروری خصوصی و ناشناس داشته باشیم. برای آشنایی بیشتر با این فیلتر شکن جدید تا آخر این پست همراه ما باشید.

نحوه اتصال رایگان به سرور آلمانی vault VPN

با اینکه اتصال به این فیلتر شکن مانند دیگر وی‌ پی‌ ان‌ های موجود در کشور انجام می‌ شود. اما باز هم ما آموزش استفاده از این برنامه را برای شما قرار می‌ دهیم.
به صورت کلی برای اینکه بتوانید این vpn را روشن کنید کافی است از گزینه اتصال خودکار استفاده کنید. یا حتی می‌ توانید وارد لیست سرور این برنامه شوید که مشاهده می‌ کنید فقط دو سرور در آلمان دارد. و می‌ توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

به دلیل اینکه این برنامه سرور های زیادی ندارد در اکثر مواقع اتصالی برای شما ایجاد نمی‌ شود. مگر در مواقعی که ترافیک بر روی سرورها بسیار کم باشد. با این حال اگر این برنامه را نصب داشته باشید سازندگان آن در آپدیت‌ های جدید قطعاً خدمات بهتری را به شما ارائه خواهند داد.

فعال کردن قابلیت کیل سوئیچ

درست است که برنامه vault VPN یک فیلتر شکن ایمن می‌ باشد. اما مهم‌ ترین اقدامی که برای افزایش امنیت شما انجام می‌ دهد قابلیت کیل سوئیچ می‌ باشد. که خودتان باید در تنظیمات این برنامه این گزینه را فعال کنید.
پس از آن می‌ توانید با خیال راحت در سرتاسر اینترنت مرور کنید و نگران قطع و وصل شدن اینترنت خود نباشید. چون در این صورت این برنامه کمک می‌ کند تا بتوانید مرور خود را خصوصی کنید و به هیچ عنوان ردیابی نشوید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *