آموزش دریافت وی پی ان خارجی NexVPN از گوگل

آموزش دریافت وی پی ان خارجی NexVPN از گوگل

دانلود نسخه مود شده NexVPN برای موبایل

یکی از برنامه‌ های کاربردی در کشور ما که معمولاً همه افراد از آن ها استفاده می‌ کنند فیلتر شکن‌ ها هستند. بر اساس نیاز خود می‌ توانید هر فیلتر شکن را برای خود نصب کنید.
البته در کشور ما جدیداً بهتر است که از وی‌ پی‌ ان‌ های پرمیوم استفاده کنید. که یکی از پایدار ترین آن ها در حال حاضر برنامه NexVPN می‌ باشد. که می‌ تواند سرعت و امنیت قابل ملاحظه‌ای را در اختیار شما بگذارد.

آموزش ثبت نام در فیلتر شکن NexVPN

پس از اینکه این وی پی ان را از طریق گوگل پلی یا لینک‌ های مستقیم برای خود نصب کردید. وقتی آن را باز کنید مشاهده می‌ کنید که این فیلتر شکن از شما می‌ خواهد تا یک اکانت ایجاد کنید. برای ثبت نام در این برنامه باید نام، نام کاربری، رمز عبور و ایمیل خود را وارد کنید. تا بتوانید یک اکانت شخصی داشته باشید و از خدمات این برنامه استفاده کنید.

نحوه فعال سازی فیلتر شکن NexVPN

پس از اینکه ثبت نام خود را در این فیلتر شکن انجام دادید. فقط کافی است بر روی گزینه خودکار یا لیست سرور های این برنامه که در کشور های آمریکا، هلند و آلمان قرار دارند کلیک کنید. ولی مشاهده می‌ کنید که این برنامه از شما می‌ خواهد تا اکانت پرمیوم را خریداری کنید.
این موضوع به خاطر این است که به دلیل افزایش شدت محدودیت‌ ها دیگر سرور های رایگان قادر به ارائه پاسخگویی نیستند. در نتیجه شما باید یکی از اکانت‌ های پریموم این برنامه را خریداری کنید. تا بتوانید به صورت نامحدود از این برنامه استفاده کنید.
همانطور که در ویدیو قابل مشاهده است، سرور های پرمیوم این برنامه ویژگی‌ های خاصی دارند. که می‌ توانید با پرداخت هزینه به آن ها دسترسی پیدا کنید.

چگونگی ادیت و حذف اکانت

در تنظیمات این برنامه گزینه‌ های بسیار پیشرفته و زیادی وجود دارد که پس از نصب می‌ توانید با آن ها روبرو شوید. اما یکی از گزینه‌ های جالبی که این برنامه دارد این است که اگر خواستید می‌ توانید اکانت خود را ادیت کنید. یا در صورت نیاز می‌ توانید کاملاً اکانت ایجاد شده خود را حذف کنید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *