به روزرسانی Fly VPN Pro برای آیفون رایگان

به روزرسانی Fly VPN Pro برای آیفون رایگان

دانلود برنامه فعال Fly VPN Pro با لینک مستقیم

همه ما می‌ دانیم امروزه شرایط حاکم بر اینترنت کشورمان به گونه‌ای است. که برای دسترسی به بسیاری از خدمات اینترنتی دچار مشکل هستیم. این مشکلات که حاصل افزایش شدت فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت می‌ باشد. ما را از خدمات ساده بین ‌المللی نیز محروم کرده است.
برای حل این مشکل ما می‌ توانیم از ابزار های اینترنتی که خدمات وی پی ان را در اختیار ما قرار می‌ دهند استفاده کنیم. اما همه فیلتر شکن ‌ها از قدرت و سرعت مناسبی برخوردار نیستند. یکی از وی پی ان‌ هایی که ما می‌ توانیم به کمک آن به اینترنت جهانی متصل شویم. برنامه Fly VPN Pro است که دارای خدمات باکیفیت مطلوب می‌ باشد.

آموزش اتصال ساده به سرور های جهانی

به دلیل نوع طراحی بسیار کاربردی که این برنامه دارا می‌ باشد و همچنین رابط کاربری ساده و مناسبی که دارد. ما می‌ توانیم به سادگی به خدمات آن دسترسی پیدا کنیم. برای متصل شدن به سرور های این برنامه ما می‌ توانیم به کمک قابلیت اتصال خودکار مسیر اتصال خود را کوتاه کنیم. به گونه ‌ای که تنها با یک کلیک خواهیم توانست به قوی‌ ترین سرور موجود در برنامه متصل شویم. البته گفتنی است قابلیت اتصال دستی نیز برای ما وجود خواهد داشت.

Screenshot image 4

دریافت نسخه VIP فیلتر شکن قوی Fly VPN Pro

برای دسترسی به نهایت ظرفیت قدرت این برنامه و استفاده راحت ‌تر از خدمات فیلتر شده می‌ توانیم نسخه پرمیوم یا همان وی‌ آی‌ پی برنامه را خریداری کنیم. در این نسخه سرور های اختصاصی قرار دارند. که سرعت فوق العاده بالاتری را برای رفع محدودیت ها در اختیار ما قرار می‌ دهند. پس ما به کمک این نسخه راحت‌تر و سریع تر بر محدودیت های موجود غلبه خواهیم کرد.

گزینه های موجود در تنظیمات Fly VPN Pro

اطلاعات برنامه
تغییر زبان
پشتیبانی ۲۴ ساعته
آپدیت سرور ها
کانال و گروه تلگرامی
تست سرعت
دارای پیج در فیسبوک
آپدیت به نسخه vip


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *