دانلود فیلتر شکن Powerfull VPN نسخه جدید + رایگان

دانلود فیلتر شکن Powerfull VPN نسخه جدید + رایگان

فیلتر شکن قوی پاورفول وی پی ان برای گوشی همراه

با افزایش محدودیت های اینترنتی تعداد فیلتر شکن های موجود در بازار بسیار افزایش یافته است. اما بسیاری از آن ها از قدرت و سرعت کافی برای رفع انسداد سایت ها و برنامه های مسدود شده برخوردار نیستند. و تعداد زیادی از آن ها نیز به منظور به سرقت بردن اطلاعات خصوصی کاربران طراحی شده ‌اند.
ولی فیلتر شکن Powerfull VPN یکی از بهترین و پرسرعت ترین و همچنین ایمن ترین فیلتر شکن های موجود در بازار است. که شما می توانید برای انجام کارهای روزانه اینترنتیتان از آن استفاده کنید. و به راحتی از محتوای مورد نیازتان در سایت ها و برنامه های مسدود شده استفاده کنید.

Screenshot image

ویژگی های اصلی برنامه Powerfull VPN

بدون هیچگونه محدودیت در استفاده
بدون نیاز به ثبت نام
رمزگذاری تمام اتصالات
محافظت از حریم شخصی
دارای رابط کاربری ساده و کاربردی
سرورهای پرسرعت و باکیفیت در سراسر جهان

علاوه بر ویژگی های گفته شده این برنامه امکانات دیگری را در اختیار شما می گذارد.

حفاظت از موقعیت مکانی

برنامه پاور فول وی پی ان برای افزایش امنیت شما موقعیت جغرافیایی شما را پنهان می کند. و از این طریق بستری را ایجاد می‌ کند که شما می توانید به راحتی به مروری ناشناس دسترسی پیدا کنید. با استفاده از این برنامه و متصل شدن به سرور هایش، هیچ کدام یک از فعالیت های آنلاین شما قابل ردیابی نخواهد بود. و شما می توانید با خیالی راحت به تمامی سایت ها و برنامه های دلخواهتان وارد شوید و از خدمات آن ها استفاده کنید.

Screenshot image

 

فیلتر شکن Powerfull VPN سازگار با انواع اتصالات

شما برای متصل شدن به سرور های این برنامه به نوع خاصی از اتصال داده احتیاج ندارید. بلکه این برنامه با انواع داده های گوشی تلفن همراه مانند 4G , 3G و LTE کار می‌ کند. و با همه داده ها، اتصالی پایدار و پرسرعت برای شما فراهم می کند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *