آموزش راه اندازی Sunstone VPN با پینگ پایین

آموزش راه اندازی Sunstone VPN با پینگ پایین

دانلود نسخه جدید Sunstone VPN برای آیفون رایگان

با وجود محدودیت‌ هایی که امروزه در کشور ما روز به روز در حال بیشتر شدن هستند. فیلتر شکن‌ های جدید می‌ توانند به ما کمک شایانی کنند تا بتوانیم بر این محدودیت‌ ها غلبه کنیم. با اینکه وی پی ان‌ های جدیدی در کشور ما وجود دارند. اما بهتر است که از گزینه‌ های مناسب استفاده کنیم تا هم بتوانیم سرعت بالایی را دریافت کنیم و هم امنیت مرور خود را تضمین کنیم. فیلتر شکنی که تمام این موارد را برای ما فراهم می‌ کند برنامه Sunstone VPN است که در ادامه به ویژگی‌ های آن می‌ پردازیم.

انتخاب سرور های رایگان و پرمیوم Sunstone VPN

در این فیلتر شکن علاوه بر گزینه اتصال خودکار گزینه‌ای به نام change Nation وجود دارد. که وقتی بر روی آن کلیک کنید مشاهده می‌ کنید که در آن، چندین سرور انگشت شمار وجود دارد. و بعضی از آن ها رایگان و بعضی دیگر پرمیوم هستند. که در بیشتر کشور های خارجی واقع شده‌اند. برای استفاده از هر کدام از این سرورها فقط کافی است بر روی آن ها کلیک کنید و منتظر بمانید تا اتصال شما ایجاد شود. فقط برای اینکه بتوانید به سرور های پرمیوم دسترسی پیدا کنید حتماً باید اکانت این برنامه را خریداری کنید.

آیا خرید اکانت پرمیوم امکان پذیر است؟!

به دلیل اینکه این برنامه به تازگی وارد بازار شده است شما هنوز نمی‌ توانید از اکانت پرمیوم این فیلتر شکن استفاده کنید. و باید منتظر بمانید تا این برنامه در آپدیت‌ های جدید، اکانت پرو را در اختیار شما بگذارد. همچنین به دلیل اینکه این برنامه هنوز جدید است، سرور های رایگان آن در دسترس می‌ باشند و دچار قطعی نمی شوند.

همانطور که در ابتدا گفته شد فیلتر شکن Sunstone VPN هم می‌ تواند سرعت خوبی را در اختیار ما بگذارد، هم امنیت ما را تضمین کند. یکی از فعالیت‌ های امنیتی که این فیلتر شکن برای ما انجام می‌ دهد. این است که ما به صورت دستی می‌ توانیم داده‌ های ذخیره شده خود در این برنامه را حذف کنیم که باعث افزایش ایمنی ما در کشور می‌ شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *