دانلود فیلتر شکن پرسرعت شاهین برای اندروید

دانلود فیلتر شکن پرسرعت شاهین برای اندروید

دریافت وی پی ان شاهین با لینک مستقیم

همه کاربران ایرانی با یک مشکل واحد مواجه هستند و آن هم فیلترینگی است. که بر اینترنت کشور ایران اعمال شده و آزار دهنده می باشد.
ما برای رفع این مشکل نیاز به یک ابزار اینترنتی قدرتمند داریم. چرا که شدت محدودیت ‌ها روز به روز در حال افزایش است و ما نیز باید توانایی مقابله با این شدت از محدودیت ‌ها را داشته باشیم. یکی از فیلتر شکن ‌هایی که ما می‌ توانیم به کمک آن از شر محدودیت ‌ها به راحتی خلاص شویم. و به تمامی ظرفیت‌ های مورد نیاز خود در اینترنت دسترسی پیدا کنیم فیلتر شکن شاهین است.

برترین ویژگی ها در فیلتر شکن شاهین

۱_ سرور های قدرتمند و فعال
۲_ ایجاد اتصال مطمئن و پایدار
۳_ رابط کاربری جذاب و ساده
۴_ حفاظت از امنیت داده های خصوصی
۵_ مختص کاربران ایرانی

اتصال رایگان به شاهین وی پی ان به سرور های آلمان

مهم ترین و قدرتمند ترین سرور های موجود در این برنامه سرور هایی هستند که در کشور آلمان قرار دارند. چرا که این سرور ها هم امکان استفاده رایگان را دارند و هم اینکه سرعت و قدرت فوق العاده بالایی را در اختیار ما قرار می‌ دهند. که به ما این امکان را خواهد داد حتی شدید ترین محدودیت ‌ها را به راحتی از سر راه خود برداریم.

Screenshot image 3

تغییر کشور ها فقط با یک کلیک

استفاده از خدمات این برنامه بسیار ساده و راحت است. چرا که این برنامه به گونه ‌ای طراحی شده است. که تمامی کاربران ایرانی بتوانند از خدمات آن بدون هیچ مشکلی استفاده کنند.
ما می‌ توانیم بدون هیچگونه دردسری تنها با یک کلیک سرور مورد نظر خود را تعویض کنیم. و با توجه به نیازی که داریم به سرور دلخواه متصل شویم.

تغییر لوکیشن ایران بدون ردیابی

از آنجایی که استفاده از بیشتر خدمات فیلتر شده در کشور ایران جرم محسوب می ‌شود. و استفاده از آن ها پیگرد قانونی خواهد داشت. این برنامه شرایط لازم برای مرور مطمئن و ناشناس را برای ما فراهم کرده است.
به گونه ‌ای که وقتی به سرور های برنامه متصل می‌ شویم. موقعیت جغرافیایی ما تغییر می‌ کند. در نتیجه فعالیت ‌های آنلاین ما به صورت ناشناس و بدون قابلیت ردیابی انجام خواهد شد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *