روش رفع سانسور اینترنتی با نصب vpn جدید Azul VPN

روش رفع سانسور اینترنتی با نصب vpn جدید Azul VPN

دانلود Azul VPN برای آیفون و ویندوز

اگر کاربر موجود در اینترنت باشید و از فیلتر شکن‌ های مختلف استفاده کنید. مشاهده می‌ کنید که روزانه بر تعداد وی پی ان‌ ها افزوده می‌ شود. که یکی از جدید ترین آن ها وی پی ان Azul VPN است. که خدمات خوبی را تاکنون توانسته است به ما ارائه کند. و به دلیل اینکه ترافیک کمی بر روی سرور های آن اعمال می‌ شود. می‌ تواند سرعت عالی را برای ما در نظر بگیرد. بنابراین جهت از بین بردن سانسور های اینترنتی، این فیلتر شکن می‌ تواند گزینه خوبی برای ما باشد.

روش اتصال دستی به سرور های خارجی

اکثر سرور های این برنامه در کشور آلمان و کانادا قرار دارند که بیشتر آن ها در کشور کانادا واقع شده‌اند. و بهتر است به همین سرورها متصل شوید. چون اتصال بهتری را می‌ توانند برای شما به ارمغان بیاورند.
برای برقراری اتصال نامحدود خود فقط کافی است یکی از این کشورها را انتخاب کنید و بر روی آن کلیک کنید. سپس در یک چشم به هم زدن اتصالتان ایجاد می‌ شود. که می‌ توانید به صورت نامحدود و با سرعت عالی محدودیت‌ ها را دور بزنید.

ارتباط با پشتیبان های قوی

جهت ارتباط با پشتیبان‌ های این برنامه فقط کافی است بر روی گزینه آن کلیک کنید. سپس بر روی کانکتینگ ضربه بزنید تا بتوانید در تلگرام با پشتیبان‌ های این برنامه ارتباط برقرار کنید تا مشکلات شما به راحتی حل شود.

نمایش آی پی جدید در Azul VPN

هنگامی که ما در اینترنت مرور می‌ کنیم یک آی‌ پی شخصی از ما وجود دارد. که در سایت‌ ها و برنامه‌ های مختلف قابل نمایش است. اما هنگامی که به فیلتر شکن Azul VPN متصل می‌ شویم آی پی ما به صورت کلی تغییر می‌ کند و به یک کشور دور افتاده تبدیل می‌ شود. که در این برنامه هم می‌ توانیم آن آی‌ پی را مشاهده کنیم. که این موضوع امنیت ما را کاملا ضمانت می‌ دهد تا بتوانیم با خیال راحت مرور کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *