نصب آسان titaan VPN از گوگل پلی برای اندروید

نصب آسان titaan VPN از گوگل پلی برای اندروید

دانلود تیتان وی پی ان برای ویندوز نسخه جدید

یکی از ابزار های مناسبی که ما می‌ توانیم برای مقابله با محدودیت ‌های اینترنتی از آن استفاده کنیم، فیلتر شکن titaan VPN می‌ باشد. این برنامه که از طریق گوگل پلی برای کاربران اندرویدی به راحتی قابل دسترسی می‌ باشد. و از قدرت نسبتاً مناسبی برخوردار است و می‌ تواند حتی شدید ترین محدودیت ‌ها را از سر راه ما بردارد کاملا بدون هزینه می باشد.
لازم به ذکر است که کیفیت این برنامه در سطح مطلوبی قرار دارد. به گونه ‌ای که توانسته است از سوی کاربرانی که این برنامه را دانلود و نصب کرده‌ اند امتیاز مناسب ۴.۱ را دریافت کند.

راه اندازی آسان با گزینه Lets go و stop

این برنامه رابط کاربری خود را به گونه ‌ای طراحی کرده است. که این امکان برای تمامی کاربران وجود داشته باشد که بتوانند به راحتی این برنامه را راه اندازی کنند. ما می‌ توانیم تنها با کلیک بر روی دکمه راه اندازی برنامه در سریع‌ ترین زمان ممکن به قوی‌ ترین سرور متصل شویم. و پس از پایان یافتن کار خود می‌ توانیم این برنامه را دوباره با یک کلیک از دسترس خارج کنیم. و با همان اینترنت ملی در اینترنت جستجو کنیم.

Screenshot image 3

برجسته ترین سرور فیلتر شکن titaan VPN

بهترین سرور موجود در این برنامه همانند بسیاری از فیلتر شکن ‌های موجود در بازار سرور های آمریکایی برنامه می‌ باشد. ما می ‌توانیم با اتصال به سرور های این کشور از بهترین سرعت اتصال برخوردار شویم. و محدودیت‌ ها را راحت ‌تر و در مدت زمان کمتری از سر راه خود برداریم. همچنین سرور ها بالاترین نوع کیفیت را برای ما فراهم می‌ کنند و باعث می‌ شوند بدون هیچ مشکلی به هر خدمتی که به آن نیاز داریم دسترسی پیدا کنیم.

بهترین خدمات امنیتی برنامه titaan VPN

۱_ برقراری اتصال ناشناس:

این برنامه قادر است با استفاده از اقدامات مختلف و خصوصاً پنهان کردن موقعیت جغرافیایی ما مرور ایمن را برای گشت و گذار کردن در اینترنت بین الملل برای ما به ارمغان بیاورد. هنگامی که اتصال ما به سرور های برنامه ایجاد می‌ شود، این فیلتر شکن آی پی حقیقی ما را پنهان می‌ کند. به گونه‌ ای که موقعیت جغرافیایی ما بر همگان پوشیده خواهد بود. و ما خواهیم توانست بدون ردیابی شدن در اینترنت جستجو کنیم.

۲_ ایمن سازی اینترنت:

همچنین این برنامه با رمزگذاری کردن داده ‌ها هنگام انتقال باعث می‌ شود. اتصالی که برای ما ایجاد می‌ شود، بسیار ایمن و مطمئن باشد. این موضوع به ما این امکان را خواهد داد که بتوانیم بدون ترس و نگرانی در اینترنت از انواع خدمات ممنوعه و فیلتر شده استفاده کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *