آیا امکان استفاده از دو vpn به صورت همزمان امکان دارد

آیا امکان استفاده از دو vpn به صورت همزمان امکان دارد

خرید اکانت وی پی ان برای چندین سیستم

شرایط موجود در اینترنت به گونه ‌ای رقم خورده است. که بدون استفاده از ابزار وی پی ان بسیار سخت می توانیم در اینترنت جستجو کنیم. چرا که بسیاری از خدمات بین ‌المللی دچار فیلترینگ شدید شده است. و بدون vpn نمی‌ توانیم از بسیاری از خدمات بهره‌ مند باشیم.
همچنین شدت محدودیت ‌ها به گونه ‌ای رقم خورده است. که بیشتر فیلتر شکن ‌های موجود در بازار از دسترس خارج شده ‌اند. و یا نمی ‌توانند قدرت لازم برای دسترسی به بسیاری از خدمات را برای ما فراهم کنند. حتی بسیاری از افراد به فکر این هستند که با دو وی پی ان به صورت همزمان بتوانند محدودیت ‌ها را از بین ببرند. اما چنین چیزی امکان پذیر نیست و بهتر است به جای این افکار یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند را برای دستگاه خود نصب کنیم.

فیلتر شکن مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

یک فیلتر شکن مناسب از یک سری ویژگی‌ ها برخوردار است. که باعث می‌ شود قدرت و سرعت بهتری برای ما به ارمغان بیاید. و همچنین بتوانیم در بستری مناسب در اینترنت جستجو کنیم.

آموزش ساخت vpn در سرور مجازی | راهنمای گام به گام | تک تیپ

سرعت بالای vpn جهت اتصال مطمئن

مهم ترین ویژگی هر فیلتر شکن فعال و قدرتمند، وجود سرور های سریع و فوق العاده باکیفیت است. که باعث می‌ شود سرعت مناسبی برای ما ایجاد شود. تا بتوانیم حتی شدید ترین محدودیت‌ ها را از بین ببریم.

دسترسی به خدمات امنیتی مناسب و حرفه ای vpn

همچنین امنیت بالایی که فیلتر شکن‌ های قدرتمند و حرفه ‌ای برای ما ایجاد می‌ کنند. باعث ایجاد بستری مناسب برای گشت و گذاری ایمن در اینترنت می‌ شود. یک vpn مناسب باید داده‌ های ما را هنگام انتقال رمزگذاری کند.

همچنین رابط کاربری یک وی پی ان همه پسند و مناسب باید به گونه ‌ای باشد. که همه افراد بتوانند بدون هیچگونه مشکلی از خدمات آن بهره‌ مند شوند. چرا که بسیاری از افراد ممکن است بر زبان ‌های خارجی تسلط نداشته باشند. پس عملکرد برنامه باید به گونه ای باشد که همه افراد بتوانند از وی پی ان استفاده کنند.

لازم به ذکر است که فقط در یک شرایط می‌ توان از دو وی پی ان به صورت همزمان استفاده کرد. آن هم این است که بعضی از فیلتر شکن‌ ها متصل نمی‌ شوند و فقط با آی‌ پی‌ های خارجی کار می‌ کنند. در این شرایط اگر ما به یک وی پی ان خارجی متصل شویم. سپس وارد vpn دیگر شویم می‌ توانیم به آن برنامه متصل شویم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *