نصب نسخه جدید Meadow VPN + راه اندازی در موبایل

نصب نسخه جدید Meadow VPN + راه اندازی در موبایل

دانلود وی پی ان رایگان Meadow VPN برای تلگرام

روزانه بر تعداد فیلتر شکن‌ های جدید اضافه می‌ شود و این موضوع فقط به خاطر درخواست کاربران می‌ باشد. که یکی از این نوع فیلتر شکن‌ های جدید برنامه Meadow VPN است. که توانسته است خدمات عالی را در اختیار کاربران خود بگذارد. بنابراین شما هم با خیال راحت می‌ توانید این برنامه را برای خود نصب کنید. چون به شما کمک می‌ کند تا بتوانید تمام سایت‌ های مختلف را رفع فیلتر کنید و حتی با کیفیت عالی ویدیو های دلخواه خود را تماشا کنید.

آموزش اتصال رایگان به سرور های جهانی Meadow VPN

این فیلتر شکن از محیط بسیار ساده و کاربردی استفاده می‌ کند که شما جذب می‌ شوید از این برنامه و خدماتش استفاده کنید. به صورت کلی در ابتدا مشاهده می‌ کنید که سه سرور پرسرعت به صورت پیش فرض برای شما نمایش داده شده است. که دو تای آن ها رایگان و یکی پرمیوم هستند. که می‌ توانید به راحتی به آن ها متصل شوید. البته اگر به سرور های بیشتری نیاز داشتید می‌ توانید وارد لیست سرورها شوید. که در کشور های مختلف وجود دارد و بر اساس پرچم آن ها مشخص شده است. که می‌ توانید با یک کلیک به هر کدام از این کشور هایی که می‌ خواهید متصل شوید. در کل همانطور که در ویدیو قابل مشاهده است، این برنامه فیلتر شکنی پرسرعت است که می‌ تواند خدمات خوبی را به شما ارائه کند.

آپدیت Meadow VPN به نسخه پرمیوم

وقتی وارد لیست سرور های این فیلتر شکن می‌ شوید، مشاهده می‌ کنید که در بالای بعضی از سرورها کلمه پرمیوم نوشته شده است. که اگر نسخه پرمیوم فیلتر شکن را نداشته باشید نمی‌ توانید به این سرورها متصل شوید.
برای دسترسی به آن ها فقط کافی است این برنامه را به نسخه پرمیوم ارتقا دهید. تا بتوانید به مدت یک سال بدون تماشای تبلیغات از این سرور های پرسرعت استفاده کنید.

حذف سابقه اتصال

هر نوع اتصالی که در این فیلتر شکن برای شما ایجاد شود به صورت دقیق در این برنامه قابل مشاهده است. تا اگر نیاز داشتید متوجه شوید که در هر زمان به چه سروری متصل شده‌اید، بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید. همچنین برای حفظ امنیت خود می‌ توانید به راحتی سابقه مرور خود را به صورت دستی حذف کنید.

Screenshot image 1

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *