نصب رایگان Clonet VPN با آموزش اتصال خودکار

نصب رایگان Clonet VPN با آموزش اتصال خودکار

دانلود فیلتر شکن Clonet VPN برای کامپیوتر

روزانه در کشور ما فیلتر شکن‌ های زیادی وارد بازار می‌ شود که هر کدام از آن ها می‌ تواند سرعت و قدرت مناسبی را در اختیار ما بگذارند. یکی از قوی‌ ترین نوع فیلتر شکن‌ ها که به تازگی هم وارد بازار شده است، برنامه Clonet VPN می‌ باشد. که می‌ توانید بدون پرداخت هزینه و با حجم کم آن را بر روی دستگاه‌ های اندرویدی خود نصب کنید. و از سرور های پرسرعت آن برای دور زدن سانسور های اینترنتی و همچنین انجام بازی‌ های آنلاین استفاده کنید.

آموزش اتصال به سرور های پرقدرت فیلتر شکن Clonet VPN

برای اینکه راحت‌تر بتوانید از این فیلتر شکن جدید استفاده کنید در ادامه ویدیو اتصال به آن را برای شما قرار می‌ دهیم. و همانطور که در ویدیو قابل مشاهده است. چون این برنامه جدید است هنوز نمی‌توان به لیست سرور های آن دسترسی پیدا کرد. و شما فقط فعلاً می‌ توانید به صورت خودکار به سرور های قوی این برنامه دسترسی پیدا کنید. همچنین فقط سرور آمریکای این برنامه در دسترس است. به همین دلیل گاهی اتصال شما دیر به این برنامه ایجاد می‌ شود. اما مطمئن هستیم که در آپدیت‌ های بعدی این برنامه مشکلات خود را اصلاح می‌ کند. تا شما بتوانید راحت‌تر از این وی پی ان پرسرعت استفاده کنید.

تغییر زبان برنامه Clonet VPN

با اینکه زبان پیش فرض این فیلتر شکن انگلیسی می‌ باشد. اما شما به راحتی می‌ توانید این برنامه را به زبان فارسی تغییر دهید. تا راحت‌تر از خدمات این برنامه استفاده کنید. اما به صورت کلی چون رابط کاربری این vpn بسیار ساده است. با همان زبان انگلیسی هم می‌ توانید از خدماتش استفاده کنید.

اشتراک گذاری آسان در اپلیکیشن های مختلف

شما به راحتی می‌ توانید این فیلتر شکن را در انواع اپلیکیشن‌ هایی که در گوشی خود نصب دارید. با هر فردی که می‌ خواهید به اشتراک بگذارید. تا آن ها هم بتوانند از این برنامه قوی استفاده کنند. و هنگامی که شما فایل این برنامه را برای کسی ارسال می‌ کنید. دیگر لازم نیست آن افراد از قبل وی پی ان داشته باشند. تا بتوانند این برنامه را برای خود دانلود کنند، که این موضوع ویژگی بسیار خوبی می‌ باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *