اتصال به پروکسی فعال برنامه Micustom VPN

اتصال به پروکسی فعال برنامه Micustom VPN

دانلود Micustom VPN از گوگل پلی برای اندروید

یکی از فیلتر شکن‌ هایی که ما می‌ توانیم آن را برای گوشی اندرویدی خود از طریق گوگل پلی نصب کنیم، برنامه Micustom VPN نام دارد. این وی پی ان ویژگی ‌های خوب زیادی دارد. که استفاده از این برنامه را برای دسترسی به خدمات فیلتر شده مناسب می‌ کند.

ایجاد پروفایل جدید در Micustom VPN

ما برای استفاده بهینه از خدمات موجود در این فیلتر شکن نیاز داریم که در آن ثبت نام کنیم. و برای خود یک اکانت و پروفایل بسازیم. پس از گذشت مراحل مربوطه ما می‌ توانیم بدون هیچ مشکلی از خدمات این برنامه با پروفایل جدیدی که ساختیم استفاده کنیم.

اتصال رایگان به پروکسی های قوی Micustom VPN

استفاده از خدمات موجود در این برنامه بدون هیچگونه هزینه ‌ای امکان‌ پذیر است. و ما می‌ توانیم به صورت کاملاً رایگان این vpn را از گوگل پلی دریافت کنیم. و سپس همچنان بدون نیاز به هزینه کردن از خدمات موجود در آن برای از بین بردن محدودیت ‌ها برخوردار شویم.

Screenshot image 1

ایجاد پروکسی شخصی

ما همچنین می‌ توانیم برای خود یک پروکسی اختصاصی نیز بسازیم. این ویژگی باعث می‌ شود که به کمک این پروکسی ‌های اختصاصی قدرت و سرعت بالاتری را برای خود مهیا کنیم. پس به طور کلی این برنامه علاوه بر اینکه دارای سرورها و پروکسی‌ های آماده است. به طور کلی ما می‌ توانیم با انجام کارهای لازم برای خود پروکسی های اختصاصی بسازیم.

Screenshot image 5

برای هر پروکسی چه قابلیتی وجود دارد؟!

ادیت
حذف
اشتراک گذاری

این سه قابلیت اصلی در کنار هر پروکسی کمک می‌ کند تا ما بتوانیم از سرعت بهتری برخوردار شویم. به دلیل اینکه سرور های کم کیفیت را می‌ توانیم حذف کنیم. و همچنین می‌ توانیم در صورت نیاز آن ها را ادیت کنیم یا برای دیگران به راحتی به اشتراک بگذاریم.

همه ویژگی‌ های گفته شده برنامه Micustom VPN را به گزینه مناسب برای انجام فعالیت ‌های اینترنتی در بستر ایمن و به دور از محدودیت تبدیل می‌ کند.

Screenshot image 4


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *