آموزش راه اندازی Roam VPN برای pc محدود

آموزش راه اندازی Roam VPN برای pc محدود

دانلود برنامه جدید Roam VPN برای گوشی اندروید

با گذشت زمان و زیاد شدن محدودیت‌ های اینترنتی فیلتر شکن‌ های زیادی هم وارد بازار شدند. که می‌توان به یکی از پرسرعت‌ ترین آن ها یعنی فیلتر شکن Roam VPN اشاره کرد. که با خدمات متنوع خود می‌ تواند به ما کمک کند تا بتوانیم سانسور های موجود در کشور خود را از بین ببریم. پس از اینکه این وی پی ان را برای خود نصب کنید. شاید فکر کنید محیط این برنامه کمی پیچیده است. اما تمام ویژگی‌ های عالی این برنامه کمک می‌ کند تا بتوانید مروری بهتر در اینترنت را کسب کنید.

برقراری اتصال اتوماتیک در برنامه Roam VPN

همونجور که در ویدیو قابل مشخص است برای استفاده از سرور های این برنامه و برقراری اتصال خود شما فقط می‌ توانید از اتصال اتوماتیک یا همان هوشمند استفاده کنید. چون همانطور که قابل مشاهده است این برنامه فقط در آمریکا دارای سرور می باشد. که می‌ توانید به صورت دستی به آن متصل شوید. پس بهتر است از گزینه اتصال خودکار استفاده کنید، تا به سرور‌ های متنوع‌ تری متصل شوید.

تست اینترنت در Roam VPN

جهت سنجیدن سرعت اینترنت خود قبل و بعد از اتصال می‌ توانید از گزینه تست سرعت این برنامه استفاده کنید. تا مروری با کیفیت‌تر را دریافت کنید و هیچگاه قطعی اتصال را در اینترنت تجربه نکنید.

زمان اتصال محدود و روش افزایش آن

مدت زمانی که این برنامه برای شما ایجاد می‌ کند و می‌ توانید به سرور های آن متصل بمانید محدود است. و پس از آن اتصال شما قطع می‌ شود. اما این برنامه روش‌ های مختلفی را برای افزایش این مدت زمان قرار داده است. که می‌ توانید با استفاده از آن ها مدت بیشتری به سرور دلخواهتان متصل بمانید.

غیر فعال کردن نوتیفیکیشن

به صورت پیش فرض نوتیفیکیشن این برنامه فعال می‌ باشد و شما خودتان به صورت دستی می‌ توانید این نوتیفیکیشن را غیر فعال کنید. تا دیگر پیام‌ های مختلف از طرف این برنامه برای شما ارسال نشود.

نمایش ویدیوهای مختلف

ویژگی جالبی که این برنامه دارد و شما در فیلتر شکن دیگری آن را نخواهید دید. این است که در پایین این برنامه ویدیوهای مختلفی برای شما نمایش داده شده است. که معمولاً ویدیو های ترند جهان است که می‌ توانید به سادگی آن ها را تماشا کنید و لذت ببرید.

Screenshot image 11


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *