نحوه دانلود NetCapsule VPN نسخه پرمیوم جدید

نحوه دانلود NetCapsule VPN نسخه پرمیوم جدید

دانلود برنامه NetCapsule VPN برای کامپیوتر

خیلی از فیلتر شکن‌ ها در کشور ما وجود دارند که به دلیل نیاز شدید کاربران نسخه پرمیوم یا نسخه دیگری از آن ها وارد بازار شده است. که یکی از این فیلتر شکن‌ ها برنامه NetCapsule VPN می‌ باشد که دارای خدمات ارزنده‌ای است. و شما می‌ توانید به راحتی این vpn قوی را برای خود نصب کنید. و نکته جالب این است که خدمات این برنامه کاملاً رایگان و بدون هزینه است.

محدودیت در اتصال به فیلتر شکن NetCapsule VPN

با اینکه این فیلتر شکن یکی از قوی‌ ترین فیلتر شکن‌ های موجود در کشور می‌ باشد. اما یک سری محدودیت برای استفاده از خدمات این برنامه وجود دارد:
اولین مشکل این است که شما برای اینکه بتوانید به صورت دستی سرور های این برنامه را انتخاب کنید. حتماً باید یک ویدیو قبل از آن تماشا کنید، یعنی برای هر بار اتصال شما باید یک فیلم تماشا کنید.
یکی دیگر از محدودیت‌ هایی که این برنامه دارد این است که همه سرور های آن با ایران سازگاری ندارند. و شما باید سرورها را امتحان کنید تا بتوانید به یک کشور مناسب متصل شوید.

 

انتخاب پرسرعت ترین سرور

وقتی وارد لیست سرور های این فیلتر شکن می‌ شوید، اولین گزینه انتخاب بهترین سرور برای شما می‌ باشد. که اگر بر روی آن کلیک کنید باید یک ویدیو تماشا کنید و سپس به صورت خودکار به پرسرعت‌ ترین سرور این برنامه متصل شوید. و در ادامه هم شما سرور های نامحدود این برنامه را مشاهده می‌ کنید که در کشور های مختلف واقع شده‌اند.

پشتیبان های فعال NetCapsule VPN

با توجه به اینکه خدمات خوبی در این فیلتر شکن وجود دارد ما اصلاً به پشتیبانی احتیاج پیدا نمی‌ کنیم. اما این برنامه برای راحتی کار شما هم لیستی از سوالات متداول و هم ‌پشتیبان‌ های فعال را قرار داده است تا در هنگام مشکلات بتوانید از آن ها استفاده کنید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *