دانلود فیلتر شکن Flash Ultra VPN برای کامپیوتر

دانلود فیلتر شکن Flash Ultra VPN برای کامپیوتر

نصب برنامه Flash Ultra VPN از گوگل پلی

فیلتر شکن Flash Ultra VPN فعلاً یک ابزار اینترنتی ناشناخته است. که خدمات وی پی ان با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار داده است. از میان هزار کاربری که تا اکنون این برنامه را از طریق گوگل پلی دریافت کرده ‌اند. این برنامه توانسته است امتیاز ۴.۶ را که یک امتیاز فوق العاده مناسب و بالا می‌ باشد را دریافت کند. که این مورد نشان از کیفیت فوق العاده بالای برنامه دارد.

دارای پرسرعت ترین سرورها در ژاپن و کره

سرور های موجود در این برنامه بسیار متعدد و متنوع هستند. اما می‌ توان گفت پرسرعت‌ ترین سرور های موجود در آن در کشور های ژاپن و کره جنوبی قرار دارند. که ما می ‌توانیم با متصل شدن به این سرور ها بهترین سرعت ممکن را برای خود به ارمغان بیاوریم. و شدید ترین محدودیت ‌ها را به راحتی از بین ببریم.

Screenshot image 3

حفاظت از IP در هر زمان

ما به کمک این برنامه می‌ توانیم به صورت مداوم مروری ناشناس در اینترنت را تجربه کنیم. چرا که سازندگان این برنامه قابلیت مرور ناشناس را در این فیلتر شکن گنجانده ‌اند. تا ما بتوانیم بدون اینکه فعالیت‌ های آنلاینمان قابل ردیابی و یا شناسایی باشد. با یک آی پی جعلی و غیر واقعی در اینترنت گشت و گذار کنیم.

برقراری اتصال توسط Flash Ultra VPN کاملا رایگان

نکته‌ ای که در این میان حتماً قابل ذکر می باشد این است که این برنامه به صورت پیش فرض رایگان است. یعنی برای برخورداری از خدمات وی پی ان با کیفیتی که دارد نیازی به پرداخت هزینه نداریم. اما با پرداخت مبلغی اندک می‌ توانیم از قدرتی بالاتر به کمک سرور های اختصاصی این برنامه برخوردار شویم و مروری بهتر در اینترنت را تجربه کنیم.

Screenshot image 1

انتخاب سرورها بر اساس:

آی پی های مختلف
سرعت سرور های متفاوت
کشور های جهانی مختلف

آنبلاک موارد زیر توسط Flash Ultra VPN

تمامی بازی ها
فیلم ها
سایت ها
پیام رسان های خارجی
تماس های ویدیویی


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *