روش خرید سرور های پرمیوم Wang VPN Lite در ios

روش خرید سرور های پرمیوم Wang VPN Lite در ios

دانلود نسخه جدید Wang VPN Lite برای ویندوز

قطعاً ما تا به حال از فیلتر شکن استفاده کردیم ولی یکی از مشکلات عمده‌ای که کاربران با فیلتر شکن‌ ها دارند. رابط‌ های کاربری پیچیده آن ها است. که باعث شده است ما اصلاً نتوانیم به خدمات مورد نیازمان دسترسی پیدا کنیم.
بنابراین برای ما بهتر است که از فیلتر شکن‌ هایی با رابط کاربری ساده استفاده کنیم. و در این بین برنامه Wang VPN Lite یکی از ساده‌ ترین محیط‌ها را دارا می‌ باشد. و اصلاً گزینه‌ های پیچیده ندارد تا هر کاربری بتواند به راحتی از این برنامه استفاده کند.

پرسرعت ترین اتصال رایگان به فیلتر شکن Wang VPN Lite

با وجود اینکه این فیلتر شکن رایگان می‌ باشد اما می‌ تواند اتصال بسیار پرسرعتی را برای شما ایجاد کند. فقط باید صبر کنید تا این برنامه بتواند موقعیت مکانی شما را پنهان کند. و یکی از قوی‌ ترین اتصالات را برای شما برقرار کند.
فقط کافی است یک کلیک بر روی گزینه اتصال خودکار انجام دهید. تا این برنامه بتواند روند اتصال خود را کامل کند و شما را به پرسرعت‌ ترین سرور متصل کند.

سادگی محیط و ایمنی بالا

این فیلتر شکن آنقدر ساده است که شما فقط به دو روش خودکار و دستی می‌ توانید از سرور های این برنامه استفاده کنید. که بهترین راه برای شما گزینه اتصال خودکار است. اما همانطور که مشاهده کردید وقتی وارد لیست سرور های این برنامه می‌ شوید. با اکثر سرور های خارجی مواجه خواهید شد.
اما این سادگی باعث نمی‌ شود که امنیت شما به خطر بیفتد. بلکه در عوض این برنامه بهترین نوع حفاظت را برای شما در نظر گرفته است. تا بتوانید با خیال راحت فعالیت‌ های خصوصی خود را در کشور انجام دهید.

امکانات جانبی برنامه Wang VPN Lite

علاوه بر موارد گفته شده این فیلتر شکن ساده دارای گزینه‌ های دیگری نیز می‌ باشد:
اولین مورد این است که شما می‌ توانید این فیلتر شکن را به صورت مستقیم در اپلیکیشن‌ های مختلف برای هر کسی که می‌ خواهید ارسال کنید.
دومین ویژگی این است که این برنامه تبلیغات خوبی را نشان می‌ دهد. که با مشاهده آن ها می‌ توانید پلیکیشن‌ های مورد نظر خود را دانلود کنید و از تبلیغات این برنامه استفاده کنید.

 


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *