روش استفاده از سرور های خارجی Rojo VPN نامحدود

روش استفاده از سرور های خارجی Rojo VPN نامحدود

دانلود برنامه فعال Rojo VPN با لینک مستقیم

یکی از ترند ترین وی‌ پی‌ ان‌ های موجود در کشور ما که در بین کاربران محدودیت بالایی را کسب کرده است. فیلتر شکن پرقدرت و رایگان Rojo VPN می‌ باشد. چون این برنامه تمام ویژگی‌ های لازم برای یک وی پی ان عالی را دارا می‌ باشد.
مهم‌ ترین گزینه‌ هایی که این برنامه دارد سرور های پرقدرت و پرتعداد در سراسر جهان و همچنین امنیت عالی این برنامه می‌ باشد. که کمک می‌ کند تا بتوانیم سانسور های اینترنتی را به راحتی از بین ببرید. و حتی بازی‌ های آنلاین مورد نظر خود را انجام دهید.

انواع سرور های رایگان و پرمیوم Rojo VPN

۱_ سرور های رایگان
آلمان
آمریکا
انگلیس
کانادا

۲_ سرور های پولی
آلمان
کانادا
انگلیس
آمریکا

پس از اینکه انتخاب کردید نوع سرور شما چی باشد می‌ توانید به راحتی اتصال خود را به یکی از آن ها برقرار کنید. اگر قصد شما استفاده از سرور های رایگان می‌ باشد. فقط می‌ توانید با یک کلیک به راحتی به این سرورها متصل شوید. و اگر دوست داشته باشید می‌ توانید سرور های پرمیوم این برنامه را خریداری کنید تا از سرعت بالاتری بهره ببرید.

نمایش داده های مصرف شده

پس از اینکه اتصال شما به یکی از سرور های قوی این برنامه برقرار شد. می‌ توانید به راحتی در اینترنت مرور کنید و گزینه بسیار عالی که این فیلتر شکن دارد. این است که می‌ توانید مقدار داده‌ های مصرف شده خود در اینترنت را مشاهده کنید. تا با خیال راحت متوجه شوید که چقدر اینترنت مصرف کرده‌اید.

ویژگی های برتر سرور های پرمیوم Rojo VPN

۱_ آنبلاک انواع لوکیشن های مختلف
۲_ دسترسی به انواع سرور های خارجی
۳_ دریافت گزینه تست سرعت
۴_ عدم نمایش تبلیغات
۵_ بدون محدودیت های مختلف

با توجه به ویژگی‌ های گفته شده برای شما بهتر است که از سرور های پرمیوم این برنامه استفاده کنید. تا بتوانید به خدمات گفته شده دست پیدا کنید و شدید ترین نوع محدودیت و فیلترینگ‌ ها را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن از بین ببرید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *