روش فعال کردن سرور های خارجی odin VPN در ios

روش فعال کردن سرور های خارجی odin VPN در ios

دانلود وی پی ان پرسرعت odin VPN برای pc

همیشه در کشورمان نصب یک فیلتر شکن قدرتمند یک معضل بزرگ بوده است. که ما در این پست می‌ خواهیم این مشکل را برای شما برطرف کنیم. چون می‌ خواهیم فیلتر شکن odin VPN را معرفی کنیم. که یکی از قوی‌ ترین برنامه‌ های موجود در کشور ما می‌ باشد. و اگر آن را بر روی دستگاه‌ های مختلف خود نصب کنید. به سادگی می‌ توانید بر تمام فیلترینگ‌ های کشور غلبه کنید.

فیلتر شکن odin VPN در چه کشور هایی سرور دارد؟!

در این فیلتر شکن تنها دو نوع سرور وجود دارد که در کشور آلمان و فنلاند قرار دارد. که در کشور فنلاند یک سرور و در آلمان دو سرور وجود دارد. یعنی در کل این فیلتر شکن ۳ سرور دارد که شما می‌ توانید به صورت دستی یا خودکار به آن ها متصل شوید.
اما به علت اینکه سرعت این سرورها بسیار بالا است هیچ وقت قطعی اتصال را تجربه نخواهید کرد. و به راحتی می‌ توانید به انجام فعالیت‌ های مورد نظر خود در کشور بپردازید.

مشاهده اتصالات گذشته

در این برنامه گزینه‌ای به نام هیستوری وجود دارد که اگر وارد آن شوید می‌ توانید اتصال گذشته خود را مشاهده کنید. تا متوجه شوید که اتصال قبلی شما به چه کشوری بوده است. همچنین به صورت دستی می‌ توانید آن ها را حذف کنید تا به دست افراد ناشناس نیفتد.

بدون محدودیت در استفاده از خدمات

پس از برقراری اتصال خود در این فیلتر شکن می‌ توانید بدون محدودیت‌ های مختلف از این vpn استفاده کنید. یعنی هیچگونه محدودیت زمانی، مکانی و حجمی هنگام کار با این برنامه و مرور در سایت‌ های مختلف برای شما در نظر گرفته نمی‌ شود. در نتیجه این برنامه یکی از عالی‌ ترین گزینه‌ها برای شماست.

انتخاب نوع پروتکل در odin VPN

یکی از دیگر ویژگی‌ های عالی این فیلتر شکن این است که شما می‌ توانید نوع پروتکل خود را به صورت دستی در این برنامه انتخاب کنید. در این صورت می‌ توانید از امنیت بیشتری استفاده کنید. و راحت‌تر در سایت‌ های مختلف مرور کنید و از داده‌ های آنلاین خود محافظت کنید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *