قطع شدن اینترنت همراه اول هنگام اتصال به vpn

قطع شدن اینترنت همراه اول هنگام اتصال به vpn

علت عدم اتصال به وی‌ پی ان های رایگان

مشکلاتی که همه ما عموماً حداقل یک بار با آن دست و پنجه نرم کردیم قطع شدن اتصال به سرور های فیلتر‌ شکنی است که از آن استفاده می‌ کنیم. به همین دلیل کاربران به دنبال راه حلی هستند. تا این مشکل را برای همیشه از بین ببرند.
بسیاری از کاربران فکر می‌ کنند که مشکل از اینترنت مصرفی می‌ باشد. برای مثال افرادی که از اینترنت همراه اول استفاده می‌ کنند احساس می‌ کنند. که دلایلی که باعث شده است اتصال vpn آن ها قطع شود، اینترنت مورد مصرف است. اما اصولا این مورد یکی از دلایل فرعی است.

دلایل قطع شدن اینترنت و اتصال به vpn

۱- افت کیفیت سرورها

شدت بالای محدودیت ‌ها باعث شده است که بسیاری از وی پی ان‌ ها کیفیت قبلی خود را از دست بدهند. و همین موضوع باعث شده است که اتصال ما به سرورها خیلی اوقات قطع شود. و مجبور باشیم که اتصال خود را دوباره از نو برقرار کنیم.

تنظیمات اینترنت همراه اول (دریافت کد فعال سازی و APN همراه اول)+ویدیو

۲- افزایش ترافیک کاربران بر روی سرورها

با توجه به اینکه درخواست کاربران برای متصل شدن به سرور فیلتر شکن‌ های محبوب و پرطرفدار زیاد شده است. بخش بیشتر سرور های پرمصرف از دسترس خارج شده اند و یا پس از مدتی اتصال ما به آن ها قطع می‌ شود. که دلیل این امر ترافیک بیش از حدی است که بر روی آن ها اعمال می شود.

۳- سازگار نبودن vpn با اینترنت مصرفی

یکی دیگر از دلایلی که می‌ تواند در عدم برقراری اتصال یا قطع شدن اتصال ما به سرور های یک وی پی ان تاثیرگذار باشد. این است که سرور های فیلتر شکن مورد نظر با اینترنت مورد استفاده سازگاری نداشته باشد. در این صورت یا اتصالی ضعیف ایجاد خواهد شد. که پس از مدتی کوتاه از بین خواهد رفت و یا اصلاً هیچگونه ارتباطی با سرور ها برقرار نمی ‌شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *