دانلود کینگ وی پی ان نسخه اصلی بدون محدودیت

دانلود کینگ وی پی ان نسخه اصلی بدون محدودیت

نصب فیلتر شکن کینگ برای اندروید فعال

اگر به دنبال vpn فعال و قدرتمند در کشور خود می‌ گردید با خیال راحت فیلتر شکن کینگ وی پی ان را بر روی دستگاه‌ های خود نصب کنید. چون این برنامه یک فیلتر شکن اختصاصی برای گوشی‌ های اندروید می‌ باشد. که سرور های بسیار پرسرعتی را در اختیار شما می‌ گذارد. پس بدون هیچ محدودیتی این برنامه را نصب و از خدماتش استفاده کنید .

لازم به ذکر است که این برنامه در کشور های اصلی مانند آلمان و فرانسه دارای سرور است. که به صورت دستی یا خودکار می‌ توانید هر کدام از این کشورها را انتخاب و یک اتصال پایدار و قدرتمند برای خود ایجاد کنید.

Screenshot image 4

انتخاب برنامه های قابل استفاده در کینگ وی پی ان

شما به راحتی و به صورت دستی می‌ توانید در این برنامه انتخاب کنید که چه اپلیکیشن‌ هایی از گوشی شما هنگام روشن بودن این برنامه فعالیت کنند. اگر برنامه‌ هایی را انتخاب کنید، وقتی با این فیلتر شکن وارد آن ها می‌ شوید. به صورت خودکار آی پی شما به همان کشور اصلیتان تغییر پیدا می‌ کند. یعنی در برنامه‌ های انتخاب شده همان آی پی ایران نمایش داده می‌ شود. بنابراین لازم نیست هر دفعه برنامه را خاموش یا روشن کنید.

ساخت حساب کاربری در کینگ وی پی ان

برای اینکه امنیت شما هنگام استفاده از این فیلتر شکن افزایش پیدا کند و همچنین راحت‌تر بتوانید از این برنامه و خدماتش به صورت اختصاصی استفاده کنید. باید در این فیلتر شکن ثبت نام کنید و یک حساب کاربری شخصی برای خود ایجاد کنید. در این صورت کار کردن با این برنامه بسیار راحت‌تر خواهد شد.

Screenshot image 5

حجم نسبتا بالا

متاسفانه این فیلتر شکن نسبت به بسیاری از وی‌ پی‌ ان‌ های موجود در بازار حجم بیشتری دارد. و حجم بیشتری از گوشی شما را اشغال می‌ کند. اما در عوض می‌ تواند خدمات عالی و سرور های پرسرعتی را در اختیارتان بگذارد.

فیلتر شکن در چه اپلیکیشن هایی پشتیبان دارد؟!

واتساپ
تلگرام

Screenshot image 3

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *