دانلود نسخه قدیمی فیلتر شکن سریع رخش

دانلود نسخه قدیمی فیلتر شکن سریع رخش

نصب فیلتر شکن رخش برای اندروید و ویندوز

فیلتر شکن رخش یکی از وی‌ پی‌ ان‌ های موجود در گوگل پلی است. که ما می‌ توانیم به کمک آن انواع محدودیت‌ های موجود در اینترنت کشورمان را از بین ببریم. این فیلتر شکن از قدرت بالایی برخوردار است. و می‌ تواند به ما جهت از بین بردن انواع محدودیت ‌ها کمک زیادی کند. ما می‌ توانیم به راحتی این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنیم و از خدمات باکیفیتش لذت ببریم.

سرور هایی که این برنامه از آن ها برخوردار می‌ باشد قدرت بسیار بالایی را برای ما به ارمغان می‌ آورد. به همین دلیل ما می‌ توانیم به کمک این سرورها قدرتی را کسب کنیم. که حتی شدید ترین محدودیت ‌ها برای ما به راحتی قابل از بین بردن باشد.
سرور های موجود در این برنامه از پراکندگی مناسبی نیز برخوردار هستند. و با ایجاد یک پوشش جهانی مناسب این امکان را ایجاد کرده ‌اند. که در هر کجا بتوانیم به خدمات vpn دسترسی داشته باشیم.

محیط کاربری فیلتر شکن رخش به چه صورت است؟!

رابط کاربری این برنامه به گونه ‌ای طراحی شده است. که تمامی افراد بتوانند به راحتی به خدمات آن دسترسی پیدا کنند. یعنی ما می‌ توانیم بدون اینکه دچار مشکل شویم. تنها با چند کلیک ساده به یکی از سرور های موجود در این برنامه متصل شویم. و از قدرت بالا، برای از بین بردن محدودیت ‌ها استفاده کنیم.

Screenshot image 4

اتصال ایمن و مطمئن در نسخه جدید فیلتر شکن رخش

همچنین گفتنی است که هنگام استفاده از این برنامه امنیتی فوق العاده بالا برای ما به ارمغان خواهد آمد. چرا که به روزترین اقدامات امنیتی در این برنامه وجود دارند. برای مثال داده ‌ها هنگام انتقال رمزگذاری می‌ شوند. تا اتصالی مطمئن و ایمن برای ما شکل بگیرد.

بنابراین اگر دنبال یک وی پی ان پرسرعت ایرانی هستید vpn رخش یکی از بهترین گزینه ها برای شما است. در نتیجه با خیال راحت این برنامه را نصب و فیلترینگ ها را دور بزنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *