چگونگی اتصال به آی پی رایگان Germany VPN

چگونگی اتصال به آی پی رایگان Germany VPN

دانلود نسخه اصلی برنامه Germany VPN از گوگل پلی

ساده‌ ترین راه برای دور زدن محدودیت‌ های اعمال شده بر کشور استفاده از فیلتر شکن‌ های قوی می‌ باشد. چون فیلتر شکن ها موقعیت مکانی ما را به یکی از کشور های دور افتاده تغییر می‌ دهند. و فقط از همین طریق ما می‌ توانیم فیلترینگ را از بین ببریم.
چون آی پی ایران تحریم شده است و با استفاده از آن ما نمی‌ توانیم به انواع سایت‌‌ ها و برنامه‌ ها دسترسی پیدا کنیم. بنابراین یکی از فیلتر شکن‌ هایی که به صورت اختصاصی با آی‌ پی آلمان طراحی شده است، فیلتر شکن Germany VPN می‌‌ باشد. که با نصب این برنامه در کوتاه‌ ترین زمان ممکن خواهید توانست فیلترینگ‌ های گفته شده را از سد راه خود بردارید.

محیط کاربری فیلتر شکن Germany VPN

در این برنامه تنها یه گزینه اصلی وجود دارد که به وسیله آن می توانید اتصال پایدار و قدرتمند خود را ایجاد کنید. و سانسور های اعمال شده بر کشور را از بین ببرید. همچنین شما با این وی پی ان قدرتمند می‌ توانید به تمام اپلیکیشن‌ های فیلتر شده از جمله تلگرام، واتساپ و اینستاگرام دسترسی پیدا کنید.

سرور های فعال در آلمان

به دلیل اینکه این فیلتر شکن آلمانی می‌ باشد سرور های این برنامه فقط در کشور آلمان قرار دارند. و تعداد آن ها ۷ سرور می‌ باشد. که شما به صورت خودکار یا دستی می‌ توانید به یکی از این ۷ سرور متصل شوید. و به علت اینکه روزانه سرعت این سرورها تست می‌ شود شما هیچ گونه قطعی اتصال را در اینترنت تجربه نخواهید کرد.

ویژگی منفی در فیلتر شکن Germany VPN

این فیلتر شکن قوی و قدرتمند تنها یک نکته منفی دارد و آن هم این است که شما برای استفاده از هر نوع خدمات در این برنامه باید یک تبلیغ کوتاه تماشا کنید. یعنی وقتی وارد لیست سرورها می‌ شوید و پس از اینکه اتصالاتان ایجاد می‌ شود. مجبور هستید تبلیغ موجود در این برنامه را تماشا کنید تا بتوانید از این برنامه و خدمات مختلفش استفاده کنید.

Screenshot image 6

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *