روش خرید سرور های اروپایی وی پی ان NetVest VPN

روش خرید سرور های اروپایی وی پی ان NetVest VPN

دانلود نسخه جدید NetVest VPN برای اینستاگرام

اگر از فیلتر شکن‌ های تکراری و کم کیفیت خسته شده‌اید و نمی‌ توانید به خدمات مورد نیازتان در کشور دسترسی پیدا کنید. بهتر است از فیلتر شکن‌ های جدید استفاده کنید. یکی از وی پی ان‌ هایی که به تازگی وارد بازار شده است و تنها ۱۰۰ کاربر دارد برنامه NetVest VPN می‌ باشد. که حجم بسیار کمی از گوشی همراه شما را اشغال می‌ کند. پس بدون هیچ نگرانی این وی پی ان جدید را برای خود نصب کنید، تا بتوانید از خدمات عالی آن استفاده کنید.
برای اینکه بتوانید راحت‌تر از این برنامه استفاده کنید ما در ادامه آموزش استفاده از این وی پی ان را برای شما قرار می‌ دهیم. همچنین به شما توصیه می‌ شود که حتماً قبل از استفاده از این وی پی ان آموزش آن را تماشا کنید. چون رابط کاربری این برنامه کمی پیچیده می‌ باشد و در نگاه اول شاید نتوانید از این وی پی ان استفاده کنید.

نحوه خرید سرور های پرقدرت برنامه NetVest VPN

همانطور که گفته شد رابط کاربری این برنامه کمی پیچیده می‌ باشد و بدون آموزش کار کردن با این برنامه کمی سخت است. برای اینکه بتوانید از این فیلتر شکن استفاده کنید فقط کافی است یکی از سرور های این برنامه را انتخاب کنید. و ویژگی عالی که این برنامه دارد این است که هر سرور در قاره خود به صورت جداگانه طبقه بندی شده است. تا انتخاب برای شما راحت‌تر باشد.
پس از انتخاب کشور مورد نظر خود فقط کافی است بر روی آن کلیک کنید. که مشاهده می‌ کنید صفحه‌ای مخصوص برای شما باز می‌ شود. که باید سرور مورد نظر خود را خریداری کنید و قیمت آن هم زیاد بالا نیست. و پس از خریداری کردن می‌ توانید بدون محدودیت‌ های مختلف از این فیلتر شکن پرسرعت برای رفع سانسور اینترنت کشور خود استفاده کنید.

دریافت پروکسی های رایگان

راه های مختلفی وجود دارد که بتوانید پروکسی‌ های رایگان این برنامه را دریافت کنید. تا بدون هزینه به این فیلتر شکن متصل شوید. اما در کل برای شما بهتر است که سرور پرسرعت این برنامه را خریداری کنید. تا بتوانید هر اندازه و در هر زمان اتصالی پایدار و قوی برای خود ایجاد کنید.

دیگر امکانات فیلتر شکن NetVest VPN

پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته
تغییر تم برنامه
خرید سکه برای سرور های پرمیوم
تغییر زبان وی پی ان
حفظ اطلاعات مهم

 

Screenshot image 2


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *