نحوه دریافت وی پی ان محدود و رایگان Tadpole VPN

نحوه دریافت وی پی ان محدود و رایگان Tadpole VPN

دانلود نسخه جدید Tadpole VPN با لینک مستقیم

یکی از کم کاربرترین اما پرسرعت‌ ترین وی پی ان‌ های موجود در کشور ما فیلتر شکن Tadpole VPN می‌ باشد. که با رابط کاربری بسیار جذاب خود کمک می‌ کند تا شما بتوانید به راحتی انواع فیلترینگ‌ های اعمال شده بر کشور خود را از بین ببرید. این وی پی ان پرسرعت با محیط بسیار ساده خود کمک می‌ کند تا بتوانید با اتصال رایگان خود در سریع‌ ترین زمان ممکن محدودیت‌ ها را از بین ببرید.

مرور ایمن و سریع در وب سایت ها

پس از آنکه اتصال شما به سرور های این برنامه ایجاد می‌ شود به راحتی می‌ توانید در انواع وب سایت‌ های موجود در کشور خود مرور کنید. چون این برنامه به گونه‌ای عمل می‌ کند که با تغییر دادن موقعیت مکانی شما باعث می‌ شود که بتوانید به صورت ناشناس وارد هر سایت و برنامه‌ای شوید.
بنابراین وقتی اتصال شما به این برنامه ایجاد می‌ شود دیگر لازم نیست نگران ردیابی شدن خود باشید. بلکه می‌ توانید با خیال راحت به خدمات مورد نیاز خود که قبلاً امکان استفاده از آن ها را نداشتید، دسترسی پیدا کنید.

روش اتصال خودکار و دستی به برنامه Tadpole VPN

دو روش برای متصل شدن به این برنامه وجود دارد که راحت‌ ترین راه استفاده از گزینه اتصال اتوماتیک است. که باعث می‌ شود در یک چشم به هم زدن بتوانید اتصال خود را به این برنامه ایجاد کنید. البته در این برنامه ۴ سرور مختلف وجود دارد. که با استفاده از آن ها می‌ توانید اتصال دستی خود را به راحتی ایجاد کنید. فقط کافی است پرسرعت‌ ترین سرور را برای خود انتخاب کنید.

بدترین ویژگی در فیلتر شکن Tadpole VPN

در این برنامه تنها یک ویژگی منفی وجود دارد، آن هم محدود بودن زمان اتصال به سرور های این برنامه است. و محدودیت آن بسیار زیاد است به گونه‌ای که تنها می‌ توانید به مدت ۱۰ دقیقه از هر سرور این برنامه استفاده کنید. و پس از آن دوباره باید روند اتصال را طی کنید.
ولی در عوض ویژگی خوبی که این برنامه دارد محیط کاربری بسیار ساده و زمان اتصال کوتاه آن است. که کمک می‌ کند بدون هیچ دردسری و به راحتی بتوانید دوباره به سرورها متصل شوید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *