نصب وی پی ان قوی Roy VPN برای اینستاگرام

نصب وی پی ان قوی Roy VPN برای اینستاگرام

دانلود vpn جدید Roy VPN برای کامپیوتر

یکی از فیلتر شکن‌ هایی که تازه به بازار اضافه شده است. و نسبتا از استقبال خوبی نیز مواجه شده است برنامه Roy VPN نام دارد. ابزار ارائه دهنده خدمات وی پی ان که به تازگی به گوگل پلی اضافه شده است. توانسته است در مدتی کوتاه امتیاز قابل قبول و راضی کننده ۴/۲ را از کاربرانی که آن را نصب کرده‌ اند دریافت کند.

علت محبوبیت فیلتر شکن Roy VPN :

۱_ خدمات به روز و مناسب:

به دلیل نوپا بودن این برنامه تمامی خدماتی که سازندگان برای ارائه خدمات در نظر گرفتن به روز و فعال می‌ باشد. موضوعی که باعث می‌ شود اتصالی پرقدرت‌ تر و پایدار تر برای ما شکل بگیرد. و بدین ترتیب خواهیم توانست راحت ‌تر از شر محدودیت‌ های اینترنتی خلاص شویم.

۲_ اتصال با هر نوع اینترنت

فرقی نمی ‌کند که از چه نوع اینترنتی استفاده می‌ کنید. سرور های قدرتمند این برنامه می‌ توانند با همه اتصالات به صورت مطمئن و مناسب اتصالی ایجاد کنند. که بتوانیم به کمک آن ها شدید ترین محدودیت ‌ها را نیز به سادگی از سر راه خود برداریم.

۳_ رفع سانسور تمام پیام رسان ها

یکی از کاربرد های این برنامه این است که به کمک آن می‌ توانیم حتی از شر محدودیت‌ های اعمال شده بر پیام رسان‌ های فیلتر شده خلاص شویم. قابلیتی که بسیاری از وی پی ان‌ های موجود در بازار از آن برخوردار نیستند. و از قدرت لازم برای چنین عملکردی بی‌ بهره هستند.

Screenshot image 4

سرور های جهانی پرسرعت در فیلتر شکن Roy VPN

مهم ترین عاملی که باعث رضایت کاربران از این برنامه شده است. وجود سرور های قدرتمند و سریع و جهانی است. سرور هایی که برای ما بهترین اتصال را ایجاد می‌ کنند. تا بتوانیم در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به خدمات مورد نیاز خود در سایت ها و برنامه ‌های فیلتر شده دسترسی پیدا کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *