دسترسی به سایت های بنام ایران بدون فیلتر

دسترسی به سایت های بنام ایران بدون فیلتر

دانلود فیلتر شکن برای سایت خارجی

فیلترینگ موجود در اینترنت نه تنها بر سایت‌ ها و خدمات خارجی اعمال شده است. بلکه بر بسیاری از سایت ‌ها و خدمات فارسی نیز اعمال شده است. دلایل این مورد را می‌ توان عدم سازگاری محتوای برخی از سایت ‌ها با قوانین جمهوری اسلامی ایران دانست.‌

سایت های تماشای فیلم از معروف ترین محدودیت ها

یکی از سایت ‌های ایرانی که بسیار زیاد فیلتر می‌ شوند. می‌ توان به سایت‌ های ارائه دهنده خدمات فیلم و سریال اشاره کرد. که از میان آن ها دیجی موویز یکی از معروف ‌ترین و محبوب‌ ترین سایت‌ های ایرانی خدمات فیلم و سریال می‌ باشد. که به دلیل پخش کردن فیلم ‌ها و سریال ‌ها به صورت بدون سانسور امروزه دچار فیلترینگ شدید شده است. پس گاهی اوقات ما برای استفاده از خدمات ایرانی هم نیازمند فیلتر شکن می‌ شویم.

دسترسی به اینترنت بدون فیلتر برای اساتید دانشگاه | گجت نیوز

نیاز کاربران خارجی به فیلتر شکنی ایرانی

یکی از شرایط دیگر که در آن کاربران برای دسترسی به خدمات ایرانی نیازمند به فیلتر شکن می‌ شوند. حالتی است که کاربران در خارج از ایران زندگی می‌ کنند و نیاز به خدمات ایرانی پیدا می‌ کنند.
در این صورت سایت‌ های ایرانی اکثراً دارای محدودیت آی‌ پی هستند. که باعث می‌ شود کاربران موجود در کشور ایران بتوانند از خدمات مشخص شده استفاده کنند. در چنین شرایطی کاربرانی که در خارج از کشور قرار دارند باید از وی پی ان‌ هایی استفاده کنند که دارای آی‌ پی‌ های ایران باشد.

فیلتر شکن مناسب برای دسترسی به سایت های ایرانی

اکثر سایت‌ های ایرانی فیلتر شده محدودیت‌ های شدیدی متحمل نشده ‌اند. به همین دلیل به کمک یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند می‌ توانیم به راحتی محدودیت‌ های اعمال شده بر این سایت‌ ها را از سر راه خود برداریم. و به خدمات آن ها با بهترین کیفیت دسترسی پیدا کنیم. همچنین به راحتی هر عکس و فیلمی را برای خود دانلود کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *