دریافت وی پی ان قدرتمند RAJ Net VPN پرسرعت

دریافت وی پی ان قدرتمند RAJ Net VPN پرسرعت

دانلود فیلتر شکن رایگان RAJ Net VPN از گوگل

یکی از فیلتر شکن ‌هایی که ما می‌‌ توانیم برای دسترسی به خدمات فیلتر شده از خدمات آن کمک بگیریم. وی پی ان RAJ Net VPN نام دارد. این برنامه که در گوگل پلی قرار گرفته است از میان کاربرانی که آن را نصب کرده اند امتیاز متوسط ۳.۶ را دریافت کرده است. این موضوع نشان دهنده این است که این وی پی ان برای محدودیت ‌های شدید ساخته نشده است.

قابلیت اتصال رندوم و دستی در RAJ Net VPN

در این برنامه ما می‌ توانیم از دو طریق مختلف به سرورها دسترسی پیدا کنیم. در حالت اول تنها با یک کلیک به کمک قابلیت اتصال خودکار که در برنامه قرار داده شده است. ما می‌ توانیم به بهترین سرورها متصل شویم.
حالت دوم مربوط به زمانی است که قابلیت اتصال خودکار قادر به ارائه اتصال لازم نیست. یا نیاز به آی پی مشخصی داریم تا بتوانیم با خیالی راحت ‌تر در اینترنت گشت و گذار کنیم. در این صورت می‌ توانیم با مراجعه به لیست سرورها به صورت دستی به کشور مورد نظر خود اتصال پیدا کنیم.

Screenshot image 2

هوشمند ترین نوع تونل رمزگذاری

همانطور که احتمالاً همه کاربران می‌ دانند وی پی ان‌ ها از طریق رمزگذاری داده ‌ها اتصالی مطمئن را برای کاربران خود ایجاد می‌ کنند. اما این برنامه نسبت به بسیاری از فیلتر شکن ‌های موجود در بازار رمزگذاری قوی‌ تری را انجام می‌ دهد. به همین دلیل امنیتی که ایجاد می‌ شود از بسیاری از برنامه ‌ها بهتر و قابل اطمینان ‌تر است.

بدون محدودیت در استفاده از خدمات برنامه RAJ Net VPN

گفتنی است شما هیچگونه محدودیتی برای استفاده از خدمات این برنامه ندارید. چرا که این وی پی ان تمامی خدمات را بدون هیچگونه محدودیت زمانی و حجمی در اختیار ما قرار داده است. تا به ما این امکان را بدهد که بدون نیاز به سایر فیلتر شکن ‌ها به اینترنت جهانی متصل شویم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *