دانلود فیلتر شکن Power VPN برای اندروید لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن Power VPN برای اندروید لینک مستقیم

دانلود نسخه اصلی برنامه پاور وی پی ان

امروزه فیلتر شکن های زیادی در بازار وجود دارند، اما همه ی آن ها از کیفیت لازم برخوردار نیستند. برخی از آن ها اصلا به دلیل افزایش شدت محدودیت ها از کار افتاده اند و از دسترس خارج شده اند.
ولی فیلتر شکن Power VPN یکی از بهترین برنامه های ارائه دهنده خدمات وی پی ان می باشد که هنوز سرعت و‌ کیفیت قبل را دارد. و ما می توانیم به کمک این فیلتر شکن بی نظیر تمامی انواع محدودیت ها را دور بزنیم و به اینترنت بین الملل و خدماتش دسترسی پیدا کنیم.

Screenshot image

این فیلتر شکن پرسرعت امکاناتی را در اختیار ما می گذارد:

سرور های باکیفیت برنامه Power VPN

این برنامه از سرور های پرتعداد در سراسر نقاط جهان برخوردار است و تمامی سرور های این برنامه از کیفیت بالایی برخوردار هستند. و سرعت خروجی که برای ما ایجاد می کنند بسیار بالا می باشد.
بنابراین ما می توانیم به کمک این فیلتر شکن در سریع ترین زمان ممکن به خدمات مسدود شده ی مورد نیازمان دسترسی پیدا کنیم.

جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات خود

برنامه پاور وی پی ان یکی از ایمن ترین فیلتر شکن های موجود در بازار می باشد. که برای ما شرایطی را ایجاد می کند که بتوانیم بدون اینکه نگران به سرقت رفتن اطلاعات خصوصی و یا آسیب رسیدن به دستگاهمان باشیم در فضای اینترنت به گشت و گذار بپردازیم.
از مهم ترین اقدامات این برنامه برای افزایش امنیت ما می توان به پنهان کردن موقعیت جغرافیایی ما و رمزگذاری اتصالاتمان اشاره کرد.

خدمات رایگان و نامحدود فیلتر شکن Power VPN

این فیلتر شکن امروزه از محبوبیت زیادی در نزد کاربران برخوردار است. دلیل آن را می توان ارائه خدمات باکیفیت با وجود رایگان بودن این برنامه دانست. چرا که همه ی ما به دنبال بهترین برنامه با کمترین هزینه هستیم.
علاوه بر رایگان بودن خدمات این برنامه تماما نامحدود هستند و شما نیازی به سایر فیلتر شکن ها نخواهید داشت. بنابراین بدون هیچ محدودیت زمانی و حجمی می توانید از این برنامه استفاده کنید.

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *