نصب فیلتر شکن جدید و فعال zigzag vpn

نصب فیلتر شکن جدید و فعال zigzag vpn

دانلود برنامه zigzag vpn با لینک مستقیم + رایگان

فیلتر شکن zigzag vpn یک برنامه ناشناخته است که تنها هزار بار توسط کاربران مختلف از گوگل پلی دانلود و نصب شده است. ما به کمک این ابزار مناسب خواهیم توانست که انواع فیلترینگ را از سر راه خود برداریم. سازندگان این وی پی ان ادعا دارند که بهترین کیفیت را در اختیار ما قرار می‌ دهند. همچنین گفتنی است این برنامه در گوگل پلی قرار دارد که به ما این امکان را می‌ دهد با خیال راحت از آن استفاده کنیم.

تغییر رنگ صفحه اصلی برنامه zigzag vpn

ما می‌ توانیم رابط کاربری برنامه را شخصی سازی کنیم و با توجه به سلیقه‌ ای که داریم رنگ پس زمینه آن را تغییر دهیم. تا تجربه جالب‌ تر و بهینه از انجام فعالیت‌ های اینترنتی بدون هیچ گونه محدودیت را به کمک این برنامه داشته باشیم.

اتصال اتوماتیک بدون قطعی

این فیلتر شکن نیز مانند اکثر وی پی ان‌ های درست و مناسب دارای قابلیت اتصال خودکار است. که به ما این امکان را می‌ دهد بتوانیم تنها با یک کلیک به بهترین سرور موجود در برنامه متصل شویم. و از قدرت بالاتری برخوردار شویم. همچنین شدید ترین محدودیت ‌ها را نیز بتوانیم در مدت زمان کوتاهی از بین ببریم.

Screenshot image 2

انواع سرورهای پرسرعت در zigzag vpn

تعدد سرورها در این برنامه به ما این امکان را می‌ دهد که هم از یک پوشش جهانی مناسب برخوردار باشیم. هم بتوانیم راحت ‌تر به نزدیک ‌ترین سرور موجود متصل شویم. و قدرت بالا با پینگ پایین برای انجام فعالیت‌ های اینترنتی را کسب کنیم.

افزایش حریم خصوصی آنلاین

همچنین گفتنی است که این برنامه به کمک استفاده از به روزترین اقدامات امنیتی امنیت سایبری ما را در سطح بالایی نگه می‌ دارد. تا ما بتوانیم با خیالی راحت از شدید ترین محدودیت‌ ها عبور کنیم. بدون اینکه نگران باشیم اطلاعات خصوصی ما در معرض خطر اشخاص ثالث باشند.

Screenshot image 1


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *