دانلود فیلتر شکن مناسب برای اپلیکیشن ویز

دانلود فیلتر شکن مناسب برای اپلیکیشن ویز

بهترین وی پی ان اپلیکیشن ویز در ایران

یکی از برنامه ‌هایی که از مسدود شدن و فیلتر شدن آن کاربران بسیار ناراضی هستند، برنامه ویز می‌ باشد. این برنامه یکی از بهترین مسیریاب‌ ها است. که کاربران زیادی از آن تا قبل از فیلتر شدنش استفاده می‌ کردند. اما در حال حاضر بدون استفاده از یک فیلتر شکن مناسب یا سایر ابزار های دور زدن محدودیت‌ ها نمی‌ توانیم از خدمات این برنامه محبوب و کاربردی استفاده کنیم.

کدام فیلتر شکن برای ویز مناسب است؟

از میان فیلتر شکن ‌های موجود در بازار نمی‌ توان همه آن ها را به عنوان ابزار مناسب برای مقابله با محدودیت ویز دانست. چرا که بسیاری از آن ها قدرت مناسبی برای از بین بردن محدودیت آن ندارند. بنابراین ما نیاز به فیلتر شکن ‌هایی داریم که قدرت مناسبی برای مقابله با محدودیت ‌ها داشته باشند.

سرور های قدرتمند مهم ترین عامل:

برای اینکه بتوانیم محدودیت‌ هایی مانند فیلترینگ اعمال شده بر ویز را از بین ببریم. باید از وی پی ان‌ هایی استفاده کنیم، که سرور های مناسب با قدرت بالا داشته باشند. تا بتوانیم از این طریق به خدمات با کیفیت کافی دسترسی پیدا کنیم.

دانلود فیلتر شکن One Touch Vpn نسخه مود شده - دانلود فیلترشکن

امنیت کافی و قابل اعتماد فیلتر شکن

امنیت فیلتر شکنی که از آن برای از بین بردن محدودیت‌ های ویز استفاده می‌ کنیم. باید به گونه‌ ای باشد که حسابی از ما در برابر خطرات احتمالی محافظت کند. چرا که اگر اینطور نباشد سوابق اطلاعاتی ما در اختیار اشخاص دیگر قرار خواهد گرفت. که این موضوع امنیت سایبری ما را خدشه دار می کند.

استفاده از برنامه های جایگزین ویز

ما حتی می‌ توانیم به جای استفاده از ویز از سایر مسیریاب ‌هایی که فیلتر نشده اند استفاده کنیم. برای مثال گوگل مپ مسیریابی است که همچنان قادر به ارائه خدمات بدون نیاز به استفاده از فیلتر شکن می‌ باشد. همچنین امروزه مسیریاب ‌های ایرانی بلد و نشان نیز پیشرفت خوبی کردند. و مناسب برای پیدا کردن مسیر های مختلف هستند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *