دریافت نسخه جدید Ultra VPN Pro از گوگل

دریافت نسخه جدید Ultra VPN Pro از گوگل

دانلود برنامه Ultra VPN Pro برای pc + رایگان

فیلتر‌‌‌ شکن Ultra VPN Pro یک برنامه رایگان خارجی می‌ باشد که کاربران ایرانی هم می‌ توانند از این برنامه استفاده کنند. همانطور که از اسم این برنامه مشخص است این وی پی ان یک اپلیکیشن بسیار پرسرعت می‌‌ باشد. که با اتصال به آن می‌ توانید محدودیت‌ های اعمال شده بر کشور خود را به راحتی از بین ببرید.

انواع روش های اتصال به فیلتر شکن Ultra VPN Pro

دستی:

منظور از اتصال دستی این است که شما وارد لیست سرور های نامحدود این برنامه شوید. و از بین کشور های خارجی هر کدام را که می‌ خواهید انتخاب و بر روی آن ضربه بزنید تا اتصالتان به راحتی ایجاد شود. همانطور که گفته شد این برنامه در اکثر کشور های جهان دارای سرور می‌ باشد. که همین موضوع محبوبیت این برنامه را بیشتر خواهد کرد.

خودکار:

دومین روش و راحت‌ ترین راه برای استفاده از خدمات این برنامه گزینه اتصال خودکار می‌ باشد. که به شما کمک می‌ کند تا بتوانید به راحتی اتصال خود را به این وی پی ان بدون اینکه لازم باشد مراحل پیچیده‌ای را طی کنید، ایجاد کنید.

حفظ اطلاعات خصوصی و مهم

درست است که فیلتر شکن Ultra Pro از امنیت بسیار بالایی استفاده می‌ کند و تمام داده‌ های خصوصی شما را ایمن نگه می‌ دارد. اما یکی از روش‌ هایی که مطمئن شوید امنیت این برنامه بالا است. دانلود این برنامه از گوگل پلی می‌ باشد. چون هر نوع اپلیکیشنی که در گوگل پلی وجود دارد قطعاً امنیتش تضمین شده است.

برقراری اتصال کاملا رایگان در Ultra VPN Pro

یکی از بهترین ویژگی‌ هایی که می‌توان در این فیلتر شکن به آن اشاره کرد رایگان بودن خدمات این برنامه می‌ باشد. که کمک می‌ کند شما بتوانید بدون پرداخت هزینه اتصال پایدار خود را در این وی پی ان ایجاد کنید. سپس بدون محدودیت در کشور مرور کنید.

 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *