دانلود نسخه پرمیوم Riya TUNNEL VPN برای ios

دانلود نسخه پرمیوم Riya TUNNEL VPN برای ios

نصب وی پی ان Riya TUNNEL VPN برای PC

یکی از مشکلاتی که همه کاربران اینترنت برای دسترسی به خدمات موجود در اینترنت با آن مواجه هستند. محدودیت های شدیدی است که بر برخی از خدمات اینترنتی اعمال شده است. و ما به کمک یک فیلتر شکن مطمئن و قدرتمند مانند Riya TUNNEL VPN می توانیم این مشکل را به راحتی از سر راه خود برداریم. و بدون هیچگونه محدودیتی از خدمات مورد نیاز خود برخوردار شویم.

برقراری اتصال رایگان تنها با گزینه connected

راه‌اندازی این برنامه کاری بسیار ساده و راحت است. چرا که تنها با ضربه زدن بر روی گزینه اتصال می‌ توانیم اتصال خود را به کمک قابلیت اتوماتیک برقرار کنیم. به گونه ای که پس از زدن ضربه برنامه به صورت کاملاً اتوماتیک اتصال ما را به بهترین سرور موجود در برنامه برقرار می‌ کند. و بهترین اتصال پایدار و پرسرعت را برای ما فراهم می‌ کند.

Screenshot image 3

۱_ آپدیت خودکار برنامه Riya TUNNEL VPN

این وی پی ان دارای قابلیت آپدیت کاملاً خودکار است. یعنی زمانی که نسخه جدید برنامه اضافه شد بدون اینکه دخالتی انجام دهیم خود برنامه نسخه جدید را آپدیت می‌ کند. و از خدمات به روز و جدید ما را بهره مند خواهد کرد.

۲_ حذف داده های مهم ذخیره شده در Riya TUNNEL VPN

ما می توانیم به راحتی داده‌ هایی که هنگام انجام فعالیت با این برنامه ذخیره شده است را حذف کنیم. این قابلیت باعث افزایش کیفیت امنیت ما هنگام انجام فعالیت های اینترنتی می شود. و به ما این امکان را می دهد با خیال راحت تر در اینترنت جستجو کنیم.

Screenshot image 2

ورود به کانال تلگرام

همچنین این وی پی ان دارای کانال تلگرامی است که با عضو شدن در آن می توانیم از آخرین اخباری که در مورد برنامه وجود دارد مطلع شویم. همچنین اگر مشکلاتی در سرور ها و ارائه خدمات وجود داشته باشد. توسط این منبع اطلاع رسانی می شود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *