نصب وی پی ان نامحدود Air Net VPN برای PC قدیمی

نصب وی پی ان نامحدود Air Net VPN برای PC قدیمی

دانلود فیلتر شکن جدید Air Net VPN برای آیفون

ابزار های اینترنتی که خدمات وی پی ان را در اختیار ما قرار می دهند امروزه از اهمیت فوق العاده‌ ای برخوردار می باشند. چرا که نیاز ما به این ابزارها بسیار افزایش پیدا کرده است. و بدون آن‌ ها نمی‌ توانیم از بسیاری از خدمات اینترنتی استفاده کنیم.
اما همه این برنامه ها نیز نمی‌ توانند شرایط بهینه را برای ما ایجاد کنند. یکی از فیلتر شکن‌ های موجود در بازار که می توانیم از آن برای دریافت خدمات وی پی ان کمک بگیریم برنامه Air Net VPN می‌ باشد.

لیست سرورهای جهانی برنامه Air Net VPN

در این برنامه لیست بسیار مناسبی از سرور ها وجود دارد. که به ما این امکان را می‌ دهد دستمان برای انتخاب سرورها باز باشد. تا بتوانیم به هر آی پی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشیم. همچنین به کمک پوشش جهانی برنامه بتوانیم در هر کجا به خدمات وی پی ان دسترسی پیدا کنیم.

Screenshot image 4

دارای تنظیمات پیشرفته

در قسمت تنظیمات برنامه گزینه‌ هایی وجود دارد که به ما این امکان را می‌ دهد اتصال خود را به صورت دلخواه در بیاوریم. این ویژگی باعث می شود که این برنامه نسبت به سایر وی پی ان ها متمایز باشد. چرا که می‌ تواند کیفیت بهتری را در اختیار ما قرار دهد.

افزایش چند برابری سرعت اینترنت

کیفیت سرور های این برنامه باعث شده است که وقتی اتصال ما به آن ها ایجاد می شود. سرعت اینترنت ما به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند. همین ویژگی باعث می شود که ما بتوانیم به راحتی به انواع محدودیت ها غلبه کنیم. و بتوانیم از خدمات مورد نیاز خود در سایت‌ ها و برنامه‌ های فیلتر شده استفاده کنیم.

Screenshot image 2

با Air Net VPN مرور خود را نامحدود کنید

ما به کمک این برنامه می توانیم به صورت نامحدود به تمامی ظرفیت ها دسترسی پیدا کنیم. در نتیجه این برنامه گزینه مناسب برای ما خواهد بود. چرا که این امکان را می‌ دهد بدون محدودیت در اینترنت مرور کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *