چگونگی استفاده از سرور های Light Ray VPN در ios

چگونگی استفاده از سرور های Light Ray VPN در ios

دانلود نسخه مود شده وی پی ان Light Ray VPN

همه فیلتر شکن‌ های موجود در کشور رایگان نیستند و گاهی ما مجبور هستیم برای استفاده از وی پی ان مورد نظر خود هزینه پرداخت کنیم. و سرور های آن فیلتر شکن را بخریم.
یکی از وی پی ان‌ های پولی موجود در کشور ما برنامه Light Ray VPN می‌ باشد. که نصب این برنامه کاملا رایگان است اما برای اینکه بتوانید اتصال خود را در این فیلتر شکن ایجاد کنید. حتماً باید سرور های این برنامه را خریداری کنید.
اما به دلیل اینکه سرورهای این برنامه به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار می‌ گیرد. سرعت بسیار بالایی برای شما ایجاد می‌ شود که می‌ توانید محدودیت‌ ها را دور بزنید.

روش اتصال به فیلتر شکن Light Ray VPN

لازم به ذکر است که این وی پی ان از رابط کاربری ساده‌ای استفاده می‌ کند و گزینه‌ های پیچیده زیادی ندارد. به گونه‌ای که وقتی شما می‌ خواهید اتصال خود را ایجاد کنید. فقط کافی است یا بر روی گزینه کانکتینگ یا بر روی سرور های این برنامه کلیک کنید. تا بتوانید اتصالتان را ایجاد کنید.
اما همانطور که در فیلم هم مشخص است وقتی بر روی سرور های این برنامه کلیک می‌ کنید صفحه‌ای برای شما باز می‌ شود. که یا باید سرور های این برنامه را خریداری کنید تا بتوانید به صورت نامحدود از آن ها استفاده کنید. یا با تماشای ۳۰ ثانیه فیلم می‌ توانید به صورت رایگان از این سرورها استفاده کنید. اما ین کار برای شما محدودیت‌ هایی به همراه دارد.

ویژگی سرور های پرمیوم Light Ray VPN

افزایش چند برابری سرعت اینترنت
مرور نامحدود و پایدار در سراسر کشور
دسترسی به تمامی پیام رسان های خارجی
انجام بازی های آنلاین و استریم در سراسر جهان
استفاده از یوتیوب و نتفلیکس به صورت رایگان

همچنین در این فیلتر شکن گزینه‌ های دیگری وجود دارد که به مرور راحت‌تر شما کمک می‌ کند. مثلاً شما می‌ توانید پروتکل و dns‌ های مورد نظر خود را در این برنامه عوض کنید. و حتی این فیلتر شکن یک کانال تلگرام دارد که با عضو شدن در آن می‌ توانید از اخبار مختلف آگاه شوید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *