نصب vpn ایمن MST Tunnel VPN برای وای فای

نصب vpn ایمن MST Tunnel VPN برای وای فای

دانلود فیلتر شکن قوی MST Tunnel VPN از گوگل پلی

فیلتر شکن MST Tunnel VPN یکی از بهترین وی پی ان های موجود در بازار می باشد. که می‌ تواند قدرت بالایی را در اختیار ما قرار دهد. پس می توانیم با نصب آن بر روی دستگاه خود و با استفاده از قدرت مناسبی که سرور های آن برای ما فراهم می‌ کند. از اینترنت جهانی بدون هیچ گونه فیلترینگی استفاده کنیم. و به انواع ظرفیت‌ های اینترنتی دسترسی پیدا کنیم.
گفتنی است سطح کیفیت خدمات این برنامه به قدری مناسب است که توانسته است امتیاز فوق العاده ۴/۷ را از کاربران دریافت کند.

تعداد بالای سرور های جهانی

یکی از دلایلی که باعث افزایش کیفیت این برنامه نسبت به سایر برنامه ها شده است. این است که در این وی پی ان تعداد بسیار زیادی سرور در نقاط مختلف جهان وجود دارد. سرور هایی که کیفیت فوق العاده ای دارند و می توانند به راحتی سرعت و قدرت لازم برای دور زدن انواع محدودیت‌ ها را برای کاربران فراهم کنند.

Screenshot image 3

کاهش مصرف اینترنت در MST Tunnel VPN

یکی دیگر از مزیت‌ هایی که این فیلتر شکن نسبت به سایر برنامه های مشابه دارد. این است که نسبت به سایر vpn ها اینترنت کمتری مصرف می‌ کند. در نتیجه ما می‌ توانیم با استفاده از این برنامه در اینترنت مصرفی خود صرفه‌ جویی کنیم و هزینه‌ های خودمان را کاهش دهیم.

حذف اطلاعات مهم ذخیره شده

علاوه بر آن، ما می توانیم با حذف اطلاعاتی که هنگام استفاده از این برنامه ذخیره شده است. امنیت حریم خصوصی خود را افزایش دهیم. این مورد قابلیتی است که در اکثر فیلتر شکن های موجود در بازار وجود ندارد و اما سازندگان این برنامه از آنجایی که به حقوق کاربران خود اهمیت بسیاری می‌ دهند، آن را در برنامه گنجانده‌ اند.

برنامه MST Tunnel VPN مناسب برای هر سیستم

گفتنی است این فیلتر شکن برای تمامی افرادی که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌ کنند مناسب و کاربردی است. چرا که به راحتی از طریق گوگل پلی قابل دسترس می باشد‌. و ما می توانیم با مراجعه به برنامه گوگل پلی به راحتی آن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنیم.

Screenshot image 4


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *