نصب Lion VPN pro از گوگل برای ایرانسل

نصب Lion VPN pro از گوگل برای ایرانسل

آموزش اتصال به فیلتر شکن قوی Lion VPN pro

احتمالاً اسم فیلتر شکن Lion VPN را شنیده‌اید. که یکی از محبوب‌ ترین برنامه‌ های موجود در کشور می‌ باشد. و جدیداً نسخه پرمیوم این برنامه یعنی Lion VPN pro وارد بازار شده است. که دارای سرور های پرسرعت می‌ باشد و با استفاده از آن ها می‌ توانیم محدودیت‌ های موجود در کشور خود را از بین ببریم. اگر قصد نصب یک فیلتر شکن قدرتمند را دارید تا ادامه همراه ما باشید تا بتوانید این برنامه را برای خود نصب کنید.

ویژگی سرور های رایگان + آموزش اتصال

این فیلتر شکن دارای سرور های رایگان در کشور های اصلی جهانی می‌ باشد که با یک کلیک می‌ توانید به آن ها متصل شوید. فقط قبل از اتصال باید به ویژگی هر سرور توجه کنید که این ویژگی‌ ها شامل سرعت سرور، تعداد افراد متصل شده و همچنین مدت زمانی که می‌ توانید از آن سرور استفاده کنید، می‌ باشد. که با مقایسه آن ها می‌ توانید بهترین کشور را برای خود انتخاب کنید و به راحتی اتصالتان را برقرار کنید.

بهترین نوع سرور های Lion VPN pro

به دلیل اینکه تعداد سرور های رایگان این برنامه کم می‌ باشد، بهترین نوع اتصال را سرور های پرمیوم این فیلتر شکن برای شما ایجاد می‌ کند. چون اگر سرور های پرو را خریداری کنید در هر زمان می‌ توانید اتصالی بسیار با کیفیت و قوی برای خود ایجاد کنید. چون سرور های پرمیوم به صورت اختصاصی و نامحدود فقط برای شما هستند. و به راحتی می‌ توانید با استفاده از آن ها محدودیت‌ ها را از بین ببرید.

خدمات عالی در تنظیمات فیلتر شکن Lion VPN pro

۱_ بهترین ویژگی که در تنظیمات این برنامه وجود دارد امکان تغییر زبان می‌ باشد. که حتی این فیلتر شکن دارای زبان فارسی است. که با تغییر دادن آن به راحتی می‌ توانید از خدمات موجود در این vpn استفاده کنید.
۲_ به صورت پیش فرض نوتیفیکیشن این برنامه غیر فعال است. اما در تنظیمات می‌ توانید نوتیفیکیشن را فعال کنید. تا از پیام‌ های این برنامه آگاه شوید و همچنین از این طریق می‌ توانید این برنامه را خاموش کنید. تا لازم نباشد هر دفعه وارد برنامه شوید.
۳_ اگر دوست ندارید این فیلتر شکن در تمامی برنامه‌ های موجود در گوشی همراه شما روشن باشد. و نمی‌ خواهید هر دفعه این فیلتر شکن را خاموش یا روشن کنید. می‌ توانید مشخص کنید که این برنامه در چه برنامه‌ هایی فعال باشد. در این صورت خود فیلتر شکن به صورت خودکار خاموش و روشن می‌ شود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *