نصب برنامه Sky Link VPN با سرور پرمیوم قوی

نصب برنامه Sky Link VPN با سرور پرمیوم قوی

دانلود Sky Link VPN برای یوتیوب رایگان

ما برای استفاده از اکثر خدمات اینترنتی نیاز به ابزاری داریم که قادر باشد خدمات وی پی ان با کیفیت مطلوب را در اختیار ما قرار دهد. چرا که هم اکنون تعداد زیادی از خدمات اینترنتی دچار فیلترینگ شده‌ اند‌. یکی از فیلتر شکن‌ هایی که در این راه می‌ تواند کمک بسیار زیادی به ما بکند. فیلتر شکن Sky Link VPN نام دارد. که از طریق گوگل پلی برای کاربران اندرویدی در دسترس می باشد.

طبقه بندی سرور های فیلتر شکن Sky Link VPN

در این برنامه دو دسته سرور وجود دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

۱_ سرور های رایگان

دسته اول سرور های این برنامه سرور هایی هستند که امکان استفاده از آن ها به صورت رایگان برای ما وجود دارد. یعنی می‌ توانیم بدون پرداخت هزینه به خدمات وی پی ان دسترسی پیدا کنیم و به اینترنت جهانی متصل شویم.

۲_ سرور های پرسرعت تر پولی

دسته دوم سرور های این برنامه، سرور هایی هستند که از کیفیت فوق العاده بالاتری نسبت به سرور های رایگان برخوردار هستند. اما ما برای استفاده از آن‌ ها نیازمند خریداری کردن اکانت پرمیوم برنامه هستیم. تا این امکان برای ما فراهم شود که از این سرورهای قوی تر استفاده کنیم.

Screenshot image 2

بهترین خدمان در تنظیمات برنامه Sky Link VPN

۱_ تغییر زبان برنامه

یکی از مزیت های این برنامه که برای کاربرانی که با زبان‌ های خارجی بیگانه هستند بسیار مناسب است. قابلیت تغییر زبان می‌ باشد. ما می توانیم با توجه به نیازی که داریم از میان لیست زبان‌ های این وی پی ان، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنیم. و از آن پس به صورت ساده تر از خدمات استفاده کنیم.

۲_ تغییر موقعیت جغرافیایی

همچنین این وی پی ان با استفاده از خدماتی همچون فراهم کردن شرایط لازم برای مرور ناشناس امنیت ما هنگام انجام فعالیت های اینترنتی را افزایش می‌ دهد. این برنامه برای اینکه بتواند شرایط لازم برای مرور ناشناس را ایجاد کند موقعیت جغرافیایی ما را پنهان می‌ کند و سپس آن را با آی پی سرور متصل شده جایگزین می‌ کند.

Screenshot image 4


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *