روش ساخت سرور شخصی با VPNSocks Client

روش ساخت سرور شخصی با VPNSocks Client

دانلود نسخه جدید VPNSocks Client برای اندروید

فیلتر شکن VPNSocks Client برنامه‌ ای است که برای کاربران اندرویدی طراحی شده است. و خدمات وی پی ان را به خوبی در اختیار آن ها قرار می دهد. اما گفتنی است که کیفیت این برنامه چندان تعریفی ندارد. و احتمالاً بسیاری از محدودیت‌ ها را به کمک آن نمی‌ توانیم از بین ببریم. چرا که وقتی به گوگل پلی مراجعه می‌ کنیم و می‌ خواهیم آن را دانلود کنیم. با امتیاز نه چندان مناسب ۲/۸ مواجه می‌ شویم. که کاربران آن را برای برنامه ثبت کرده اند.

اتصال به VPNSocks Client با گزینه of و on

رابط کاربری این برنامه مانند بسیاری از فیلتر شکن های دیگر بسیار ساده و کاربردی است. به گونه ای که هیچ ابزار پیچیده‌ ای در آن قرار ندارد و ما می توانیم به سادگی به سرورها دسترسی پیدا کنیم. برای متصل شدن به سرور های برنامه می توانیم از گزینه on و off که در برنامه قرار داده شده‌ اند کمک بگیریم.

Screenshot image 3

Screenshot image 2

ساخت سرور شخصی در فیلتر شکن VPNSocks Client

یکی از قابلیت‌ های خوبی که این برنامه از آن برخوردار است این است که ما می‌ توانیم سرور شخصی خود را به آن اضافه کنیم. این موضوع به ما این امکان را می‌ دهد که سروری با کیفیت مورد نظر خود را بسازیم. و با اضافه کردن آن به برنامه با کیفیت بالا به خدمات فیلتر شده دسترسی پیدا کنیم. از آنجایی که کیفیت سرور ساخته شده در دست خودمان قرار خواهد داشت. پس می توانیم با ساختن سروری مناسب بهترین شرایط را برای خود فراهم کنیم.

عدم شناسایی موقعیت مکانی واقعی

هنگامی که به سرور موجود در این برنامه متصل می شویم برنامه با پنهان کردن موقعیت جغرافیایی ما شرایطی را ایجاد می‌ کند. که تمامی فعالیت های آنلاین ما غیر قابل ردیابی خواهد بود.
پس از پنهان شدن موقعیت جغرافیایی ما آی پی سروری که به آن متصل شده‌ ایم جایگزین آی پی اصلی ما می شود. و بدین ترتیب می توانیم در بستری کاملاً مناسب و ایمن جستجو کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *