بهترین فیلتر شکن برای یوتیوب

بهترین فیلتر شکن برای یوتیوب

دانلود فیلتر شکن برای youTube بدون قطعی

یوتیوب یکی از سرویس های اشتراک ویدیو جهانی می باشد. که کاربران بسیاری از آن برای تولید محتوا و کسب درآمد استفاده می‌ کنند. اما مشکل اصلی کاربران ایرانی فیلترینگ موجود و اعمال شده بر این برنامه می باشد. که سبب شده کاربران ایرانی نتوانند از خدمات این برنامه بسیار کاربردی برخوردار شوند.
بنابراین کاربران نیازمند به فیلتر شکنی هستند که از قدرت و سرعت کافی برای رفع انسداد یوتیوب برخوردار باشد. تا ما بتوانیم با متصل شدن به سرور های آن فیلتر شکن از خدمات بی نظیر یوتیوب برخوردار شویم.

ویژگی های یک فیلتر شکن مناسب برای استفاده از خدمات یوتیوب

۱- دارای سرعت بالا و اتصالی پایدار:

از آن جایی که یوتیوب یک سرویس اشتراک ویدیو بین المللی می باشد. باید از فیلتر شکنی استفاده کنیم که علاوه بر برخورداری از سرعت کافی برای دور زدن محدودیت های این برنامه، سرعتی را ایجاد کند که ما بتوانیم بدون لگ و بدون توقف از فیلم های موجود در یوتیوب استفاده کنیم. و از گشت و گذار در این برنامه کاربردی و آموزشی لذت کافی را ببریم.

۲- فیلتر شکنی با آی پی ثابت

بسیاری از فیلتر شکن های موجود در بازار سرور هایی با آی پی متغیر را به ما ارائه می‌ کنند. یعنی هر لحظه ممکن است آی پی سروری که ما به آن متصل می شویم دچار تغییر شود. از آنجایی که یوتیوب برنامه ای کاملاً حساس به مسائل امنیتی می باشد. ممکن است این نوع فیلتر شکن ها برای ما مشکل‌ ساز شوند.
پس بهتر است از فیلتر شکنی استفاده کنیم که آی پی ثابت را به ما ارائه دهد. تا بتوانیم به طور راحت تر و با ایمنی بیشتر از خدمات برنامه یوتیوب برخوردار شویم. و از تماشای ویدیوهای موجود در این برنامه بدون هیچ محدودیتی لذت ببریم.

۳- دریافت بالاترین درجه امنیت

جدا از مسائل گفته شده که بالاتر به آن پرداختیم. فیلتر شکنی برای دستگاه ما مناسب تر است که علاوه بر سرعت بالا از امنیت بالایی نیز برخوردار باشد. چرا که اگر فیلتر شکنی که ما از آن استفاده می کنیم از امنیت کافی برخوردار نباشد. امکان به سرقت رفتن اطلاعات ما و همچنین آسیب رسیدن به دستگاه ما هنگام استفاده و متصل شدن به سرور های آن ها بیشتر می‌ شود. به این صورت بهتر است که ما از فیلتر شکنی استفاده کنیم که از اقدامات و پروتکل های امنیتی کافی و حرفه ای برای فراهم کردن امنیت ما استفاده کند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *