ساخت وبسایت بدون فیلتر رایگان

ساخت وبسایت بدون فیلتر رایگان

نحوه ساخت وبسایت ایرانی برای ویندوز

ساخت وبسایت کاری بسیار سخت و نیاز به دانش فنی بسیار بالا است. و اینگونه نیست که هر کسی بتواند یک وب سایت را طراحی کند و در اختیار کاربران قرار دهد. چرا که نیازمند به دانش برنامه نویسی بسیار زیادی است و هر کسی نمی‌ تواند از پس این کار بر بیاید.
پس اگر از دانش برنامه نویسی کافی برخوردار نیستید باید این فکر را از سر خود بیرون کنید. همچنین گفتنی است اگر دانش فنی کافی را دارید و نگران این هستید که ممکن است سایتی که می‌ سازید دچار فیلتر شود. باید گفت اگر تابع قوانین جمهوری اسلامی باشید. هیچگونه محدودیتی بر سایت و خدمت اینترنتی شما اعمال نخواهد شد.

اگر وبسایت فیلتر شد چه باید کرد؟!

اگر بنا به هر دلیلی وب سایت شما دچار فیلترینگ شد. می‌ توانید با مراجعه به مراجع ذی‌ ربط به راحتی با ارائه مدارک کافی که اثبات کند‌. محتوای موجود در وب سایت شما هیچ گونه مغایرتی با قوانین حاکم بر کشور را ندارد این فیلترینگ را رفع کنید.

Internet business — Stock Photo © mmaxer #5286357

استفاده از فیلتر شکن مناسب برای ورود به وبسایت

اگر به هر دلیلی محتوای موجود در وب سایت شما باعث فیلتر شدن آن بشود شما می‌ توانید با یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند محدودیت‌ هایی که به وجود آمده است را از سر راه خود بردارید. و به راحتی برای کاربران مطالب جدید و به روز را در داخل سایت خود قرار دهید.

Jenis-Jenis Website Dan Lihat Penjelasan Lengkapnya Di Sini! - Pengamat ...

استفاده از آی پی های ناشناس

اگر قصد شما از ساخت وب سایت قرار دادن مطالبی است که با هر نوع قانون مغایرت دارد. بهتر است هنگام قرار دادن مطالب از یک وی پی ان مناسب قدرتمند و ایمن استفاده کنید‌. چرا که فیلتر شکن‌ هایی که از خدمات امنیتی مناسب برخوردار هستند. شرایطی را می‌ توانند برای شما فراهم کنند که به صورت ناشناس فعالیت‌ های اینترنتی را انجام دهید.
همین موضوع باعث می‌ شود که هیچ کدام یک از فعالیت های آنلاین شما قابل ردیابی و شناسایی نباشد و در نتیجه به دردسر نخواهید افتاد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *