دانلود ‌vpn عربی ProxyArab VPN + آموزش اتصال

دانلود ‌vpn عربی ProxyArab VPN + آموزش اتصال

نصب فیلتر شکن ProxyArab VPN از گوگل + رایگان

فیلتر شکن عربی ProxyArab VPN بسیار پرسرعت و فعال می‌ باشد که به شما کمک می‌ کند تا بتوانید سانسور های موجود در کشور خود را از بین ببرید. فرقی ندارد که این برنامه عربی است چون دارای سرور های بسیار پرسرعتی در سراسر جهان می‌ باشد. که به وسیله آن می‌ توانید محدودیت‌ ها را از بین ببرید.
همچنین اگر کاربر ایرانی هستید این فیلتر شکن می‌ تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. چون کشور عربستان تقریباً نزدیک به ایران است. و آدرس آی پی که برای شما ایجاد می‌ کند با ایران سازگاری دارد و راحت‌تر می‌ توانید اتصال خود را ایجاد کنید.

Screenshot image 1

سرور های نامحدود و پرسرعت

همانطور که در بالا به این موضوع اشاره شد با اینکه این فیلتر شکن عربی می‌ باشد و در کشور های عربستان دارای سرور است. اما در تمامی کشور های جهان از جمله کانادا، آرژانتین، ایتالیا، آلمان، آمریکا و دیگر کشور های جهان دارای سرور های پرسرعت می‌ باشد. که به وسیله اتصال خودکار یا دستی می‌ توانید به یکی از این سرور های پرسرعت متصل شوید.

برقراری اتصال در ProxyArab VPN با اتصال اتوماتیک

محیط کاربری این فیلتر شکن آنقدر ساده است که تمام کاربران جهان حتی کاربران تازه وارد می‌ توانند از این برنامه به راحتی استفاده کنند. و برای برقراری اتصال به صورت اتوماتیک شما تنها کافی است بر روی گزینه اتصال خودکار که در صفحه اصلی این برنامه وجود دارد یک کلیک کنید. و صبر کنید تا اتصالتان به راحتی ایجاد شود. همچنین برای اینکه اتصال خود را قطع یا عوض کنید دوباره کافی است بر روی این گزینه کلیک کنید.

گزینه های فرعی فیلتر شکن ProxyArab VPN

اشتراک گذاری
نظر دهی
لیست سوال و جواب
افزایش حریم خصوصی

درست است که این برنامه جدید می‌ باشد و هنوز بین کاربران محبوبیت بالایی را کسب نکرده است. اما به شما این امکان را می‌ دهد تا بتوانید با استفاده از آن فعالیت‌ های دلخواهتان را انجام دهید.
همچنین این وی پی ان گزینه‌ های بسیار زیاد و متعددی دارد که از این طریق شما می‌ توانید مرور خود را کیفیت بخشید.
مثلاً این برنامه به خوبی از داده‌ های خصوصی و مهم شما محافظت می‌ کند. که این مورد باعث مرور ناشناس شما در سراسر جهان می‌ شود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *