دانلود vpn رایگان PINAS VPN PLUS از گوگل پلی

دانلود vpn رایگان PINAS VPN PLUS از گوگل پلی

نصب برنامه PINAS VPN PLUS برای کامپیوتر

همه شما می‌ دانید هر کاربری باید برای خود یک وی پی ان قدرتمند نصب کند و مسئله مهم این است که چه فیلتر شکنی را باید برای خود نصب کنیم. تا بتوانیم سرعت بسیار خوبی را دریافت کنیم.
یکی از وی پی‌ ان‌ های قدرتمند در کشور ما فیلتر شکن PINAS VPN PLUS می‌ باشد. که به صورت رایگان در گوگل و سایت‌ های معتبر موجود است. تا بتوانید با نصب آن به خدمات مورد نیازتان در کشور دسترسی پیدا کنید. و فعالیت‌ های روزمره خود را بدون فیلتر انجام دهید.

نحوه اتصال به برنامه PINAS VPN PLUS

در این فیلتر شکن یک گزینه اصلی به نام استارت وجود دارد که اگر بر روی این گزینه کلیک کنید. در یک چشم به هم زدن مشاهده می‌ کنید که اتصال شما به یکی از سرور های قوی این برنامه ایجاد می‌ شود. همچنین پس از اینکه کارتان با این برنامه تمام شد دوباره می‌ توانید با کلیک بر روی این گزینه که الان با کلمه استپ نمایش داده می‌ شود، اتصال خود را قطع کنید.

Screenshot image 1

محدودیت زمانی در برنامه:

برای اینکه شما بتوانید همیشه سرعت و اتصال خوبی را دریافت کنید بهتر است که سرور های خود را دائماً جابجا کنید. به صورت کلی شما از هر سرور فقط می‌ توانید یک ساعت استفاده کنید. و پس از آن باید به کشور دیگری متصل شوید تا همیشه بتوانید اتصالی قوی را تجربه کنید.

پشتیبانی از تمام اینترنت ها

گزینه بسیار خوبی که این برنامه دارد این است که از تمامی اینترنت‌ های موجود در کشور پشتیبانی می‌ کند. و شما می‌ توانید این وی پی ان را بر روی هر نوع دستگاهی که در اختیار دارید نصب کنید.
سپس با استفاده از آن می‌ توانید محدودیت‌ های موجود در کشور خود را از جمله محدودیت‌ هایی که بر پیام رسان‌ های خارجی اعمال شده است را به سادگی از بین ببرید.

Screenshot image 3

انواع پروتکل ها در PINAS VPN PLUS

OVPN
SSH
UDP
UDP PRO
DNS TT


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *