دانلود فیلتر شکن ایمن SAUDI VPN برای ویندوز

دانلود فیلتر شکن ایمن SAUDI VPN برای ویندوز

نصب برنامه SAUDI VPN برای همراه اول رایگان

همه ما با توجه به شدت محدودیت‌ هایی که روز به روز در حال افزایش است. نیاز به ابزاری قدرتمند داریم تا بتوانیم بر فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت غلبه کنیم. و به تمامی خدمات مورد نیاز خود در سایت ها و برنامه های فیلتر شده دسترسی پیدا کنیم. یکی از فیلتر شکن‌ هایی که می توانیم در این راه از آن کمک بگیریم، برنامه SAUDI VPN است. این وی پی ان به راحتی در گوگل پلی قابل دسترس است. بنابراین کاربرانی که دارای دستگاه اندرویدی هستند می توانند آن را بر روی دستگاه خود نصب کنند.

وارد کردن رمز عبور و نام کاربری شخصی

برای استفاده از خدمات این برنامه نیاز به یک اکانت داریم. که برای ساختن اکانت باید نام کاربری و رمز عبور برای خود انتخاب کنیم. پس از ساختن اکانت هنگامی که می‌ خواهیم از خدمات این برنامه استفاده کنیم. باید به این اکانت وارد شویم و سپس به خدمات برنامه دسترسی پیدا کنیم.

Screenshot image 3

انتخاب رندوم سرور ها در SAUDI VPN

در این برنامه قابلیت انتخاب سرورها به صورت رندوم وجود دارد. البته گفتنی است که سرورها به صورت رندوم انتخاب نمی‌ شوند. بلکه به کمک قابلیت اتصال خودکار ما را به بهترین سرور موجود در وی پی ان متصل می‌ کند. همین ویژگی باعث می شود در صورتی که برقرار شود بهترین تجربه ممکن را به دست بیاوریم. چرا که اتصالمان به بهترین سرور می باشد.

عدم محدودیت در زمان اتصال

برخلاف بسیاری از فیلتر شکن هایی که در بازار وجود دارند و دارای محدودیت‌ های مختلفی هستند. ما می توانیم بدون هیچگونه محدودیت زمانی و حجمی از خدمات این برنامه استفاده کنیم. و از اتصال ایجاد شده برای دسترسی به خدمات فیلتر شده موجود در سایت‌ ها و برنامه های مختلف کمک بگیریم.

دسترسی به تمام پیام رسان های خارجی در SAUDI VPN

این وی پی ان در صورتی که بتواند اتصال لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها را برای ما فراهم کند. این امکان را به ما هدیه خواهد کرد که بتوانیم از تمامی پیام رسان‌ های خارجی که دچار فیلترینگ شده‌ اند استفاده کنیم.
برای مثال برنامه های تلگرام و واتساپ به کمک این فیلتر شکن به راحتی رفع انسداد خواهند شد. و ما می توانیم از خدمات مورد نیاز خود در آن‌ ها استفاده کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *