بهترین فیلتر شکن های رایگان

بهترین فیلتر شکن های رایگان

دانلود فیلتر شکن برای گوشی همراه

افزایش شدت محدودیت های اینترنتی و از کار افتادن بسیاری از فیلتر شکن‌ های رایگان سبب شده است که قیمت اکانت های فیلتر شکن های پولی بسیار بالاتر رفته است. اما همچنان فیلتر شکن های رایگانی هستند که از سرعت و قدرت کافی برای دور زدن محدودیت های اینترنتی برخوردار باشند. که در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین ویژگی های لازم برای فیلتر شکن های رایگان می پردازیم.

۱- سرور های با کیفیت در فیلتر شکن رایگان:

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک فیلتر شکن حتماً باید از آن برخوردار باشد تا بتواند انواع محدودیت های اینترنتی را دور بزند، سرعت بالا می باشد. سرعت بالا زمانی ایجاد می شود که سرور هایی که یک فیلتر شکن از آن برخوردار است از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار باشد.
بنابراین ما باید از فیلتر شکنی استفاده کنیم که از سرور های متعدد و با کیفیت بسیار بالا برخوردار باشد. تا قدرت و سرعت لازم برای ما به منظور رفع انسداد از سایت‌ ها و برنامه های مسدود شده فراهم شود.

۲- حفظ حریم شخصی اطلاعات

در کنار سرعت بالا فاکتور مهم دیگر امنیت می باشد. چرا که ما هنگامی که از یک فیلتر شکن استفاده می‌ کنیم در واقع اجازه دسترسی آن برنامه به اتصالات گوشی خود را می دهیم. بنابراین باید از فیلتر شکنی استفاده کنیم که امنیت آن تضمین شده باشد.
همچنین فیلتر شکنی برای ما مناسب است که امنیت سایبری ما را بالا ببرد. تا هیچ یک از خطرات احتمالی هنگام مرورگردی در اینترنت ما را تهدید نکند. و ما بتوانیم با خیالی راحت و در آسایش کامل به گشت و گذار در اینترنت بپردازیم و از خدمات مورد نیازمان برخوردار شویم.

۳- اتصال راحت به سرور ها :

بسیاری از فیلتر شکن های موجود در بازار از رابط کاربری پیچیده همراه با منو های تو در تو برخوردار هستند. بنابراین فیلتر شکنی برای ما مناسب تر است که با حذف منوهای اضافی و غیر ضروری رابط کاربری خود را بهینه تر کرده باشد. تا ما بتوانیم تنها با چند کلیک ساده به سرور های آن برنامه متصل شویم. و از اینترنت نامحدود و پرسرعت بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای لذت ببریم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *