دریافت لینک مستقیم دانلود Europe VPN رایگان

دریافت لینک مستقیم دانلود Europe VPN رایگان

نصب فیلتر شکن جدید Europe VPN برای موبایل

یکی از سریع‌ ترین فیلتر شکن‌ های موجود در کشور که دارای سرور های فعال در اروپا می‌ باشد برنامه Europe VPN است. که سرعت و قدرت بالایی را می‌ تواند برای کاربران ایرانی و همچنین خارجی فراهم کند. برای نصب این برنامه می‌ توانید وارد گوگل پلی شوید و اسم این فیلتر شکن را سرچ کنید. پس از آن می‌ توانید این برنامه را نصب کنید. و بدون هیچ محدودیتی به سرور های فعال این وی پی ان متصل شوید. تا فیلترینگ‌ های اعمال شده بر کشور خود را از بین ببرید.

آموزش اتصال به سرور های Europe VPN

به صورت کلی متصل شدن به این برنامه اصلاً کار دشواری نیست. چون شما باید از بین لیست سرور های پرقدرت این برنامه یکی را انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه کانکتینگ کلیک کنید.
فقط تنها نکته‌ای که وجود دارد این است که برای ورود به لیست سرورها و انتخاب آن ها همچنین برقراری اتصال باید تبلیغاتی را تماشا کنید. که این کار از شما زمانی را می‌ گیرد، اما در عوض اتصال بسیار خوب و پایداری را برایتان فراهم می‌ کند.

عدم محدودیت در اتصال

درست است که برای استفاده از این برنامه باید تبلیغ تماشا کنید. اما چون این برنامه محدودیت زمانی و حجمی ندارد لازم نیست هر دفعه اتصال خود را تغییر دهید و به سرور دیگری متصل شوید. این موضوع باعث می‌ شود که بتوانید در شبانه روز یک بار این مراحل را طی کنید تا بتوانید یک اتصال پایدار برای خود ایجاد کنید.

طبقه بندی سرور ها

یکی از جالب‌ ترین گزینه‌ هایی که این برنامه دارد و احتمالاً در دیگر فیلتر شکن‌ ها این گزینه را ندیدید. این است که شما می‌ توانید سرور های موجود در این برنامه را طبقه بندی کنید. مثلاً بر اساس سرعت، کشور و همچنین امتیاز بالا دسته‌ بندی کنید تا راحت‌تر بتوانید بهترین سرور موجود در این برنامه را انتخاب کنید.

تغییر پروتکل و IP در Europe VPN

ویژگی خوب دیگری که این فیلتر شکن دارد این است که شما می‌ توانید آدرس آی پی و همچنین پروتکل خود را در این برنامه به صورت دستی و حتی خودکار تغییر دهید.
تغییر آدرس آی پی به شما کمک می‌ کند تا بتوانید مروری ناشناس در کشور داشته باشید و از تمام فعالیت‌ های مهم خود محافظت کنید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *