دانلود وی پی ان ایرانی سریع By VPN رایگان

دانلود وی پی ان ایرانی سریع By VPN رایگان

نصب فیلتر شکن By VPN برای کامپیوتر

با افزایش شدت محدودیت‌ ها تعداد فیلتر شکن ها نیز افزایش پیدا کرد. یکی از وی‌ پی‌ ان‌ هایی که به تازگی به بازار ارائه شده است و چندان شناخته شده نمی‌ باشد. اما طبق ادعای سازندگان می‌ تواند شرایط بهینه برای دسترسی به انواع خدمات فیلتر شده را برای ما فراهم کند فیلتر شکن By VPN نام دارد.

دسترسی به اینترنت آزاد جهانی

ما به کمک این ابزار اینترنتی خواهیم توانست که به اینترنت بین الملل دسترسی پیدا کنیم. به گونه ای که پس از اتصال به سرورها خواهیم توانست انواع محدودیت ها را از سر راه خود برداریم. و به اینترنت جهانی بدون هیچگونه مزاحمتی دسترسی پیدا کنیم. اتصال به اینترنت جهانی بدون فیلترینگ به ما این امکان را خواهد داد که بتوانیم انواع خدمات موجود در اینترنت را استفاده کنیم.

Screenshot image 2

انتخاب دستی سرور های سریع در By VPN

علاوه بر آن، ما می توانیم به صورت دستی وارد لیست سرور های برنامه شویم. و از میان سرور های موجود با کیفیت‌ ترین سرور را به نظر خودمان انتخاب کنیم. همچنین این قابلیت به ما این امکان را خواهد داد که بتوانیم در صورتی که به آی پی مشخصی نیاز داریم. با متصل شدن به آن کشور به مقصود خود برسیم.

حجم محدود استفاده از سرورها

گفتنی است که ما برای استفاده از خدمات این برنامه به صورت رایگان محدودیت‌ هایی داریم. به گونه ای که تنها می‌ توانیم تا حجم مشخص شده‌ ای از سرور های این برنامه برای دور زدن محدودیت‌ ها استفاده کنیم. پس از اتمام حجم مصرفی یا باید اکانت خود را پرمیوم کنیم، تا امکان استفاده نامحدود برای ما مهیا شود.

ورود به کانال اینستا و تلگرام برنامه By VPN

در این وی پی ان کانال‌ های تلگرامی و اینستاگرامی برنامه قرار داده شده است. تا ما بتوانیم با وارد شدن و دنبال کردن آن ها اخبار مربوط به برنامه و همچنین آخرین نسخه آن مطلع شویم. تا تجربه بهتری از خدمات برنامه دریافت کنیم.

Screenshot image 3


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *