دریافت وی پی ان فعال ‌Mona VPN برای تبلت

دریافت وی پی ان فعال ‌Mona VPN برای تبلت

نصب فیلتر شکن ایرانی Mona VPN برای آیفون

اگر از فیلتر شکن‌ های قدیمی و تکراری خسته شده‌اید می‌ توانید برنامه Mona VPN را بر روی دستگاه‌ های خود نصب کنید. تا بتوانید به سادگی تمام سانسور های اینترنتی را از بین ببرید. به دلیل اینکه این فیلتر شکن با تمام نیازهای کاربران ایرانی ساخته شده است. سرعت و قدرت بسیار بالایی را برای شما فراهم می‌ کند. تا بتوانید حتی شدید ترین محدودیت‌ ها را در بستری خصوصی از بین ببرید.

آموزش فعال کردن برنامه Mona VPN

برای فعال کردن این فیلتر شکن و اتصال به سرور های آن اصلاً لازم نیست مراحل سختی را طی کنید. فقط کافی است بر روی گزینه اتصال خودکار کلیک کنید و منتظر بمانید تا اتصالتان ایجاد شود.
فقط لازم به ذکر است که متصل شدن به سرور های این برنامه کمی زمانبر است. چون این برنامه علاوه بر بررسی اینترنت شما باید آدرس آی پی جدیدی را برای شما قرار دهد. که از این طریق بتوانید مرور خصوصی داشته باشید. بنابراین کافی است منتظر بمانید تا یک اتصال ایمن و پرقدرت برای مرور نامحدود شما ایجاد شود.

افزایش درجه ایمنی در فیلتر شکن Mona VPN

اگر دوست دارید مروری خصوصی در کشور داشته باشید و امنیت خود را تضمین کنید. این برنامه می‌ تواند گزینه عالی برای شما باشد. چون علاوه بر اینکه آدرس آی پی شما را پنهان می‌ کند تمام داده‌ های مهم شما را از تونل‌ های رمزگذاری شده عبور می‌ دهد. از این طریق هویت شما کاملاً محفوظ باقی می‌ ماند.

اشتراک گذاری رایگان

اگر دوستان و آشنایان شما هم به یک فیلتر شکن قدرتمند و فعال نیاز داشتند، شما به راحتی می‌ توانید فایل این برنامه را برای هر کسی که دوست دارید در اپلیکیشن‌ های مختلف ارسال کنید. و این مورد برای شما هزینه‌ای ندارد و می‌ توانید به راحتی آخرین نسخه این برنامه را با دیگران به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *