نصب رایگان DN Plus VPN از گوگل + برای ویندوز

نصب رایگان DN Plus VPN از گوگل + برای ویندوز

دانلود فیلتر شکن قوی DN Plus VPN برای اندروید

در شرایط حال حاضر اینترنت بسیاری از فیلتر شکن ها دچار افت کیفیت شده‌ اند و به دلیل خدمات نه چندان با کیفیت نمی‌ توانند شرایط لازم برای دور زدن بسیاری از خدمات را برای کاربران فراهم کنند.
یکی از این فیلتر شکن‌ ها برنامه DN Plus VPN است. که در گوگل پلی امتیاز چندان مناسبی دریافت نکرده است. به گونه ای که امتیاز ثبت شده توسط کاربران برای این وی پی ان امتیاز ۳ می‌ باشد. که چندان راضی کننده و قابل قبول نیست.

حجم پایین فیلتر شکن DN Plus VPN

مزیتی که این برنامه نسبت به سایر فیلتر شکن ها دارا می باشد. حجم پایین آن برای دانلود و نصب بر روی دستگاه می باشد. یعنی هم اینترنت کمتری مصرف می‌ کند و هم حجم کمتری از دستگاه شما را به خود اختصاص می دهد.

ثبت نام و ایجاد اکانت

برای استفاده بهینه از خدمات این برنامه نیاز دارید که در آن ثبت نام کنید و با ایجاد یک اکانت کاربری با کیفیت بیشتری از خدمات این برنامه برای دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی استفاده کنیم. اگرچه در ابتدا نیز به این موضوع اشاره شد که کیفیت این برنامه چندان بالا نیست و برای دور زدن محدودیت های شدید اصلاً پیشنهاد نمی شود.

Screenshot image 3

خرید سرور VIP پرسرعت

همانطور که در ابتدا به این موضوع اشاره شد این برنامه از کیفیت چندان بالایی برخوردار نمی باشد. اما ما می توانیم با خریدن سرور های وی‌ آی پی که قدرت فوق العاده بیشتری نسبت به نسخه رایگان دارا می‌ باشند. از کیفیت مطلوب برای دور زدن محدودیت ها برخوردار شویم. اگرچه پیشنهاد می‌ شود برای دریافت خدمات بهتر از فیلتر شکن‌ هایی که امتحان خود را پس داده‌اند، استفاده کنیم.

رمزگذاری مرور آنلاین

یکی از مهم ترین مزیت‌ های این برنامه امنیت نسبتاً بالایی است که برای کاربران فراهم می‌‌ کند. هنگامی که به سرور های این برنامه متصل می شویم این برنامه داده های ما را هنگام انتقال رمزگذاری می‌ کند. و باعث می‌ شود که اتصالی مطمئن برای انجام انواع فعالیت های اینترنتی برای ما فراهم شود. تا ما بتوانیم با خیال راحت‌تر از خدمات دلخواه خود استفاده کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *