دریافت Friends VIP VPN از گوگل بدون قطعی

دریافت Friends VIP VPN از گوگل بدون قطعی

نصب vpn جدید و پرسرعت Friends VIP VPN

فیلتر شکن Friends VIP VPN از جمله وی‌ پی‌ ان‌ های پرمیوم در کشور ما می‌ باشد که نصب این برنامه کاملاً رایگان است. اما شما اگر می‌ خواهید به سرور های این برنامه متصل شوید حتما باید سرور های این وی پی ان را خریداری کنید. چون تمامی آن ها پرمیوم هستند و اتصال به صورت رایگان برای شما برقرار نمی‌ شود.

اولین کاری که قبل از استفاده فیلتر شکن باید انجام دهید ثبت نام می‌ باشد. چون هم برای خرید سرور های پرمیوم و هم برای افزایش امنیت خود حتماً باید یک حساب کاربری داشته باشید. تا از این طریق بتوانید فعالیت‌ های خود را انجام دهید.

اتصال با هر نوع اینترنت

با توجه به اینکه این فیلتر شکن پرمیوم می‌ باشد خدمات بهتری را در اختیار کاربرانش قرار می‌ دهد. مثلاً شما با انواع اینترنت‌ های موجود در کشور می‌ توانید از این برنامه استفاده کنید. حتی اگر اینترنت شما از نوع مخابرات باشد این فیلتر شکن می‌ تواند اتصال قوی برای شما ایجاد کند.
علاوه بر آن یکی از گزینه‌ های بسیار خوبی که این برنامه دارد این است که سرعت اینترنت شما را تا چند برابر افزایش می‌ دهد. تا راحت‌تر فعالیت‌ های خود را در کشور انجام دهید.

آپدیت خودکار در Friends VIP VPN

به دلیل اینکه شما باید حتماً از نسخه جدید این برنامه استفاده کنید تا بتوانید به خدمات مطلوب دسترسی پیدا کنید. این فیلتر شکن گزینه آپدیت خودکار را در خود جای داده است. تا از این طریق بتوانید همیشه این فیلتر شکن را به نسخه جدید ارتقا دهید و از خدمات عالی آن استفاده کنید.

مرور در سایت ها با Friends VIP VPN بدون محدودیت

به دلیل اینکه شما سرور های این فیلتر شکن را خریداری می‌ کنید هیچگونه محدودیتی برای شما در نظر گرفته نمی‌ شود. و می‌ توانید بدون محدودیت حجمی و زمانی در انواع سایت‌ های خارجی مرور کنید و فعالیت‌ های دلخواه خود را انجام دهید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *